Minder fra graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

An&Jo skriver:

Jeg har det her..

Jeg var lykkelig og mega træt, det her er nemlig taget dagen efter at jeg flyttede ind i min nye lejlighed, og jeg var på plads med ALT inden jeg gik i seng den aften..

jeg er i uge 37

Sikke en flot stor mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

Nadia&Daniel skriver:

Ihhh - kan lige så tydligt huske det billede

Det er skønt at kigge tilbage på!

Har du ikke nogle gode graviditetsbilleder?

Anmeld

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

MortilCilas skriver:

Jeg har de to.

Det første er nytårs dag 4 dage inden termin og 14 dage inden fødsel. Jeg stod og spiste skildpadde chokolade. Det andet er fra fødslen med en slem slem ve.

Det er bare et super billede det med veen Meget autentisk

Anmeld

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

Mamalou skriver:

Stakkels kæreste Der er ikke noget værre end en sulten højgravid i dårligt humør

Her er et par billeder af mig og min bonusdatter. Vi hyggede os en eftermiddag, med at dekorerer babyhulen. Der er også et billede fra dagen før bettetrolden endelig kom til verden. Det er min niece jeg bærer på, og man skulle næsten tro, at hun sad på min mave. 

Lige efter fødslen tænkte jeg, at der skulle gå længe inden jeg blev gravid... Det var simpelthen så hård og træls til sidst, idet jeg gik 10 dage over... Men nu efter 9,5 måned, savner jeg min store mave, at mærke liv og hygge der også var omkring at være gravid... 

Vh. Louise

Hihi, ja han tog det dog ret pænt!

Ihh hvor er det bare nogle gode billeder! Elsker det hvor i begge står og flasher maver  Og hold da op, hvor var du også stor

Jeg kan kun give dig ret! Jeg vil ikke umiddelbart have flere børn - men jeg er mooonster skruk! Gud, hvor jeg savner maven, sparkene og alt det andet Det var SÅ skønt 

Anmeld

4. marts 2012

L&V

Mamalou skriver:

Stakkels kæreste Der er ikke noget værre end en sulten højgravid i dårligt humør

Her er et par billeder af mig og min bonusdatter. Vi hyggede os en eftermiddag, med at dekorerer babyhulen. Der er også et billede fra dagen før bettetrolden endelig kom til verden. Det er min niece jeg bærer på, og man skulle næsten tro, at hun sad på min mave. 

Lige efter fødslen tænkte jeg, at der skulle gå længe inden jeg blev gravid... Det var simpelthen så hård og træls til sidst, idet jeg gik 10 dage over... Men nu efter 9,5 måned, savner jeg min store mave, at mærke liv og hygge der også var omkring at være gravid... 

Vh. Louise

Hvor ser det hyggeligt ud og ja det ligner bare den bette sidder på din mave vildt grineren billede

Anmeld

4. marts 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud og ja det ligner bare den bette sidder på din mave vildt grineren billede

Det var skam også hyggeligt En babyhule kan bruges til mange ting

Anmeld

4. marts 2012

MortilCilas

Katte87 skriver:

Det er bare et super billede det med veen Meget autentisk

Tak .. kan slet ikke huske at det billed blev taget,

Anmeld

4. marts 2012

L&V

Mamalou skriver:

Det var skam også hyggeligt En babyhule kan bruges til mange ting

Ja det må jeg da nok sige, det var lige præcis sådan en mave jeg ville ha men fik bare en lille bitte en

Anmeld

4. marts 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Ja det må jeg da nok sige, det var lige præcis sådan en mave jeg ville ha men fik bare en lille bitte en

Puha, vi kan godt bytte næste gang. Jeg var så træt af maven til sidst, men det var nok også de 10 lange dage jeg gik over... Det var den bedste prævention for mig

Anmeld

4. marts 2012

L&V

Mamalou skriver:

Puha, vi kan godt bytte næste gang. Jeg var så træt af maven til sidst, men det var nok også de 10 lange dage jeg gik over... Det var den bedste prævention for mig

He he det er en deal.. Så kan jeg få lov at se rigtig højgravid ud På et tidspunkt bliver den træls stor eller lille og 10dage over tid er nok ikke lige det man gider..

1månede før jeg fødte var det her så maven.. Sorry det er sådan et stener billede men det eneste jeg lige ku finde på computeren

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.