Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Orr .. Jeg har også nogle dejlige billeder Det var jo sommer stort set hele min graviditet så jeg var meget ude
Orr .. Jeg har også nogle dejlige billeder
Det var jo sommer stort set hele min graviditet så jeg var meget ude
Gud altså, en flot mave!
Dejligt at være sommergravid (i hvert fald når det ikke er ALT for varmt hehe)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: Gud altså, en flot mave! Dejligt at være sommergravid (i hvert fald når det ikke er ALT for varmt hehe)
Taaak
Ja det blir jeg jo så også i år
Katte87 skriver: Ne Er billederne ikke en forkert rækkefølge? Men i hvert fald smuk mave
Ne
Er billederne ikke en forkert rækkefølge? Men i hvert fald smuk mave
Hailiesmom11 skriver: Nej det er skam rigtig rækkefølge prøv at kigge på datoerne Den er bare faldet ned
Nej det er skam rigtig rækkefølge prøv at kigge på datoerne Den er bare faldet ned
Ej hvor sjovt! Den ser bare meget større ud på 2. billede end 3. Det er vildt at den er faldet så meget
Katte87 skriver: Ej hvor sjovt! Den ser bare meget større ud på 2. billede end 3. Det er vildt at den er faldet så meget
Hailiesmom11 skriver: Tror du har læst forkert Billede 2 var jeg 37+4billede 3 var jeg kun 19+3
Tror du har læst forkert Billede 2 var jeg 37+4billede 3 var jeg kun 19+3
Nååå, men så var det også det jeg tænkte!!! hehe. Synes godt nok det var lidt hæftigt! hihi
Katte87 skriver: Nååå, men så var det også det jeg tænkte!!! hehe. Synes godt nok det var lidt hæftigt! hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128