Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

lio

I.E.K. skriver:

"Ingmar" tror jeg. Stammer vist fra Norge, men utroligt grimt på dansk hvis du spørger mig.

havde en lærer på skolen der hed det... synes det var en underligt navn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Camulla

Wimmie skriver:

Jepper, jeg arbejder ved posten og vi ser dagligt mange sjove navne; både byer, veje og personer 

Pikhede og Bøssemarken er bare et par stykker.
Og hvis man slår "Mette Vuns" op på De Gule sider, så er der faktisk én i Nibe med det navn  

Og hun har haft en sandwich-butik i Aalborg med selv samme navn! Mega fedt! Synd den ikke kunne køre rundt... Det var vildt lækre sandwiches... 

Anmeld

28. oktober 2011

Rsa

Først vil jeg lige sige, at min mening ikke er at støde nogle - navnet for tiden er ret ppulært! Tilkendegiver min egen mening. Navnet Laurits!  Har aldrig brudt mig om det...

Tag det ikke personligt, det er bare min mening og det er ikke for at 'svine' nogle til... Vi er vel alle voksne mennesker og ligesom at man foretræker bananer fremfor pærer og andre omvendt, er der også bare nogle navne der lyder bedre i ens øre end andre!

Dyveke smager også helt forkert på min tunge.

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Camulla skriver:

Og hun har haft en sandwich-butik i Aalborg med selv samme navn! Mega fedt! Synd den ikke kunne køre rundt... Det var vildt lækre sandwiches... 

Cool - Det navn burde ellers være god reklame; Sandwiches - Mette Vuns! 

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Camulla skriver:

hehe... sejt

Anmeld

28. oktober 2011

Camulla

Qoco skriver:

Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men igennem livet støder jeg selv på mange personer med et navn hvor jeg tænker "Argh... det er sku en klamt navn" for at bløde lidt op så kan man evt. suplere med ens ynglingsnavn.

har i hadenavne og vil i dele?

Navn:  Albertus

Min veninde kender et ægtepar der hedder:

Kurt-Preben-Leif 

og

Ulla-Britta!

Synes squ det er for sjovt! 

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Camulla skriver:

Min veninde kender et ægtepar der hedder:

Kurt-Preben-Leif 

og

Ulla-Britta!

Synes squ det er for sjovt! 

wow.. 3 navne i træk.. vildt

Anmeld

28. oktober 2011

Nolle

Qoco skriver:

Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men igennem livet støder jeg selv på mange personer med et navn hvor jeg tænker "Argh... det er sku en klamt navn" for at bløde lidt op så kan man evt. suplere med ens ynglingsnavn.

har i hadenavne og vil i dele?

Navn:  Albertus

jeg kan ikk li tobias få hvis man siger det langsomt og i stavelser, og over sætter det fra englesk til dansk ville det være til at vær en røv, hvis i forstår hvad jeg mener ..

Anmeld

28. oktober 2011

annec

Fru Nielsen skriver:

Jeg bor i en by der hedder LEM!

Haha, kan i lige se hvis købmanden her i byen hed HANS LANGE!

Så når lastbilchuføren fik hans order seddel over hvor han skal køre hen de forskelige dage vil der på hans seddel stå

HANS LANGE LEM!!!!

Ja okay, en smule plat.... Men hva det er vel fredag....

Hahahhaha

Anmeld

28. oktober 2011

lio

schonert skriver:

jeg kan ikk li tobias få hvis man siger det langsomt og i stavelser, og over sætter det fra englesk til dansk ville det være til at vær en røv, hvis i forstår hvad jeg mener ..

nårh ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.