Frk.S skriver:
Ja, det har du da sådan set ret i - men synes det er underligt de er blevet godkendt - specielt Stygge, det er da ondt!
Jeg synes da det er en rigtig god løsning i har valgt - både så jeres søn har et mere almindeligt navn han kan bruge, hvis han bliver træt af at have et specielt navn, og han så har fået et navn der betyder noget for dig, da han er blevet opkaldt efter din far! 
Synes faktisk Sirius er ret sødt - man skal lige "vænne sig til det", men så er det meget sødt. Må man spørge om der er en speciel grund til at i har valgt dét?? 
Ja jeg forstår det altså heller ik.. Men igen er der helt sikkert også nogle der tænker sådan om Sirius..
Lang historie: vi har Luna (som jo betyder måne) og sagde, at fik vi en pige igen, skulle hun hedde Nova (efter stjerne).. Fandt så ud af, allerede da jeg var 15 uger henne, at det var en dreng (pga. moderkagebiopsi). Og begyndte så at lede efter navne der betød stjerne eller noget i den stil og fandt bare INTET
Jeg var så ellers vild med Elliot, men dét var manden bestemt ikke. Til sidst blev vi så enige om Alvin. Virkelig sødt navn, men var altså stadig ik helt tilfreds :/
En dag skriver jeg så en statusopdatering på facebook, om at han hopper noget rundt i maven eller noget i den stil, og en veninde svare: han er da en rigtig lille Sirius.. Og PLING!!! Dér var navnet da
jeg undersøgte straks om det var godkendt og da jeg så det var, ringede jeg til manden og sagde at NU havde jeg det perfekte navn til lillemanden. Han kommentar var så: det kan man sgu da ikke hedde! Og så tænkte jeg bare at dén ligesom var uddebateret
Me halv time efter ringede han så og sagde: han skal hedde Sirius! Og jeg tænkte bare what.. Han plejer ik lige at skifte mening på den måde. Han forklarede så, at han havde været på vej til et kundemøde, da jeg ringede til ham og han havde ik lige tænkt over hvad firmaet hed.. Det viste sig så at det hed Sirius køleteknik.. Ret pudsigt må man sige! Så da han gik ad døren, sagde han til sig selv, at solgte han til dem, sku han hedde Sirius.. Og ja det gjorde han jo så
De sad jo så også og snakkede om at det jo var hundestjernen, så ja jeg fik jo både min måne og min stjerne <3