Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Lusi

Frk.S skriver:

Sikke en sød historie...!

Heh tak i starten tænkte jeg godt nok noglegange, om det nu var lidt for specielt, men tanken røg hurtigt væk igen.. Han kan bare ik hedde andet, med den historie.. Og elsker navnet! Eneste minus er bare at jeg måske har lidt svært ved at se navnet passe til en teenager. Altså synes det passer godt til et barn og en gammel mand, men der imellem.. Hmm.. Men sådan har jeg det med alle navne.. Jette f.eks passer til en voksen dame og ik barn og nicoline, til et barn, men ikke en voksen dame.. Er nok ik den eneste der har det sådan tror jeg.. Tror bare ik selv man tænker sådan om sit navn? Jeg har ihvertfald aldrig fundet ud af, om Lykke er i den unge eller gamle skala

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

LilleLene

Bom skriver:

Jeg er bare nysgerrig..

Hvordan mener du barnet kan blive drillet bare fordi det hedder Nick?? (Min far hedder det nemlig som kalde navn)

øøøøøh nick = pik det rimer

Anmeld

30. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Fru Nielsen skriver:

Jeg bor i en by der hedder LEM!

Haha, kan i lige se hvis købmanden her i byen hed HANS LANGE!

Så når lastbilchuføren fik hans order seddel over hvor han skal køre hen de forskelige dage vil der på hans seddel stå

HANS LANGE LEM!!!!

Ja okay, en smule plat.... Men hva det er vel fredag....

Ha ha ha - den var god

Anmeld

30. oktober 2011

Sabsy

Honey<3 skriver:

Sabrina er det smukkeste navn ever

Der er noget om snakken når der står Sabrina i nakken

Anmeld

30. oktober 2011

Frk.S

Lykke86 skriver:

Heh tak i starten tænkte jeg godt nok noglegange, om det nu var lidt for specielt, men tanken røg hurtigt væk igen.. Han kan bare ik hedde andet, med den historie.. Og elsker navnet! Eneste minus er bare at jeg måske har lidt svært ved at se navnet passe til en teenager. Altså synes det passer godt til et barn og en gammel mand, men der imellem.. Hmm.. Men sådan har jeg det med alle navne.. Jette f.eks passer til en voksen dame og ik barn og nicoline, til et barn, men ikke en voksen dame.. Er nok ik den eneste der har det sådan tror jeg.. Tror bare ik selv man tænker sådan om sit navn? Jeg har ihvertfald aldrig fundet ud af, om Lykke er i den unge eller gamle skala

Ja, sådan har jeg det også.
Faktisk troede jeg som barn, at man fik et nyt navn som voksen, for jeg mente ikke, at børn kunne hedde det mine forældre hed, og mit navn var ikke til voksen.
Kan svagt huske at jeg i ramme alvor spurgte min mor eller far hvad de hed som barn.

Anmeld

30. oktober 2011

Lusi

Frk.S skriver:

Ja, sådan har jeg det også.
Faktisk troede jeg som barn, at man fik et nyt navn som voksen, for jeg mente ikke, at børn kunne hedde det mine forældre hed, og mit navn var ikke til voksen.
Kan svagt huske at jeg i ramme alvor spurgte min mor eller far hvad de hed som barn.

Haha.. Kan godt følge dig, jeg troede det samme

Anmeld

30. oktober 2011

Darling<3

Bubbes skriver:

Der er noget om snakken når der står Sabrina i nakken

Haha, kanon slogan kram sabrina som elsker sit navn!!

Anmeld

30. oktober 2011

Sabsy

Honey<3 skriver:

Haha, kanon slogan kram sabrina som elsker sit navn!!

Samme her - jeg er glad og tilfreds!

Hehehehe..

Anmeld

30. oktober 2011

blomst84

Bubbes skriver:

JEG EEEEELSKER DET NAVN!

Knus SaBRina

Den er jeg os med på knus en Sabrina som er stolt af sit navn

Anmeld

30. oktober 2011

FrkT

Jeg kan ikke HA navnene Villads, Mynthe og Merle.... og der er flere, men lige på stående fod er det i hvert fald dem jeg kommer i tanke om. Ved godt de er blevet moderne navne, men jeg synes virkelig de er så grimme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.