Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

lio

Dinna88 skriver:

Det mener jeg at have hørt før, det har nemlig været nævnt i en anden tråd tidligere. Men også bare på engelsk Panic - det er jo godkendt i USA....  Når vi er i den dur, så også navne som Heaven, Angel, Liberty osv... Hold op, hvor er det latterligt

Ja der er altså mange vilde navne... har engang læst om at nogen havde søgt om navnet Rundendrun til deres lille pige, men det blev afvist pga. mulig drilleri. forædrene var vidst meget skuffede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Dinna88

Qoco skriver:

Ja der er altså mange vilde navne... har engang læst om at nogen havde søgt om navnet Rundendrun til deres lille pige, men det blev afvist pga. mulig drilleri. forædrene var vidst meget skuffede.

Hul i hovedet, hvis jeg må være ærlig.. 

Anmeld

31. oktober 2011

Fru Hansen

Jeg har ikke direkte nogle grimme navne. Men derimod mange grimme stavemåder.
Som dagplejer med en del papir-arbejde oven i skal jeg ofte skrive børnenes navne. Og det er ikke så få gange at jeg overraskes over stavemåderne. Der er bl.a. gået inflation i Z ´erne. Utroligt mange navne har fået Z tilføjet og i øvrigt en masse andet der er små ulogisk. 
I værste fald er navnet stavet så anderledes at man slet ikke kan gætte udtalen og derefter viser det sig at forældrene også har opfundet deres egen udtale eller udtaler navet som et helt "almindetigt" navn så man undres over at de ikke bare kunne stave det helt almindeligt.

Anmeld

9. november 2011

Timse

Dette er ikke så meget et navn, men engang imellem bør man måske tænke på initialerne... Jeg arbejdede engang et sted hvor chefen hver aften skulle skrive under på at jeg havde talt min kasse op og dette med hans initialer LEM så jeg havde til sidst en pæn stak kvitteringer til at ligge hvorpå der stod LEM... Altså ikke for heldigt

Anmeld

2. december 2011

channie-g

Jeg bor i en by der hedder LEM!

Haha, kan i lige se hvis købmanden her i byen hed HANS LANGE!

Så når lastbilchuføren fik hans order seddel over hvor han skal køre hen de forskelige dage vil der på hans seddel stå

HANS LANGE LEM!!!!

Ja okay, en smule plat.... Men hva det er vel fredag....

HAHAHAHAHAHAHA det er sq da for grineren HAHAHAHAHAHA

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

Qoco skriver:

kender godt Lem og der er faktisk mange underlige by navne i DK... Tarm og Sæd...

KØrte engang forbi over fidde og neder fidde

Anmeld

2. december 2011

Öznur

Bodil

Anmeld

27. december 2011

FrkZier

Qoco skriver:

Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men igennem livet støder jeg selv på mange personer med et navn hvor jeg tænker "Argh... det er sku en klamt navn" for at bløde lidt op så kan man evt. suplere med ens ynglingsnavn.

har i hadenavne og vil i dele?

Navn:  Albertus

min venindes lille kusine hedder Bombedina.. jeg tænker bare- ååh gud, hun er jo dømt til at blive overvægtig..og så tænker jeg - hvad gør de hvis de skal kalde på hende i lufthavnen, det kan de jo ikke uden at komme i  spjældet - BOMBEdina.. hmhm ..

min gamle fodbold træner hed Bo Bo og enda også Bosen til efternavn - opfindsomme forældre..

Anmeld

27. december 2011

isimaven

der findes da mega mange grimme navne og mit er ifølge nogle da også et af de grimmeste (Rakel) men jeg har nu altid haft det fint med det navn Ronja var min mindste også tæt på at hedde men vi valgte dog noget andet i sidste ende (vi må have dårlig smag i min familie)

men ellers hvis jeg endelig skal give et bud på et grimt navn må det da helt klart være Edeltraut!!

Anmeld

27. december 2011

lio

k skriver:

min venindes lille kusine hedder Bombedina.. jeg tænker bare- ååh gud, hun er jo dømt til at blive overvægtig..og så tænker jeg - hvad gør de hvis de skal kalde på hende i lufthavnen, det kan de jo ikke uden at komme i  spjældet - BOMBEdina.. hmhm ..

min gamle fodbold træner hed Bo Bo og enda også Bosen til efternavn - opfindsomme forældre..

hehe.. den med lufthavnen er lidt farlig... :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.