Mettemus skriver:
Hmmm tør jeg overhovedet det her?
Nå ....
Knibeøvelser: njah... når nogen taler om det. Men en af fordelene ved kejsersnit er selvf. at det er knapt så hårdt for understellet, så her var jeg ikke så langt bagud
Underliv: som det plejer - dog besudlet af dildoscanner igår. Det tager lige lidt tid at komme over ...
Vægt: Jeg havde i første omgang tabt mig til to kg under førgraviditetsvægt. Nu hvor ammedagene er ovre har de to kg + to ekstra sneget sig på igen. Hvorfor kan den vægt ikke bare passe sig selv og hvorfor kan man ikke leve af kage uden at det kan ses?
Kondition: Bedre end lige efter kejsersnittet, men ikke sådan rigtig godt vel?
Motion: Altså jeg har købt en ministepper - det må da betyde lidt? Ellers bliver det vist bare til trilleture med barnevognen = for lidt
Madvaner: Først troede jeg at mangel på motion var mit største problem, men jeg må nok erkende at madvanerne er et problem. Det er bare såååå nemt at gå og småspise når man er hjemme hele dagen. Og COLA! Jøøøøsses hvor det bare er en dårlig vane jeg skal af med. Gætter på at det kommer helt af sig selv i de her dage hvor Laurits kun vil spise det vi spiser. Han skal ikke ha' cola og så må moren også undvære. Ja hun må!
Strækmærker: fik en håndfuld på hver side af navlen et par uger før mit KS og jeg kan faktisk næsten ikke se dem mere. HURRA!
Blodsprængninger: nix!
Slapt maveskind: ork ja - i massevis! Og så hænger mit ar på en grim måde, lissom de syv ar jeg har fra tidligere operationer er blevet dobbelt så grimme af at have været strukket heeeeelt ud i yderposition. Så min mave ligner lidt en slasket skakbræt. Fedt!

Bryster: laaaange og uden fylde. Så meget for naturlig E-skål! 
Toplækker baby: 
Den dejligste, gladeste (ok ikke lige i dag, men ELLERS), smukkeste og sjoveste lille Laurits.
Er lidt ambivalent... men er vel egentligt glad... bare ikke lige for mit morhylster. Må nok erkende at der skal lidt mere arbejde til end det jeg lægger i det pt