Here goes:
Knibeøvelser: Efter at lægen gav mig 03 (jeg går ud fra at det er på den gamle skala) og buldrede løs om tena og inkontinens som 40 årig, så blev jeg meget dygtig til det med knibeøvelserne (også fordi jeg jo dengang skulle igang med sexliv og var lidt bange for cocktailpølse-i-brøndbyhallen effekten). Så hele foråret og sommeren har jeg været super god og knebet flere gange hver dag. Er især god til det i bilen

Underliv: Tip top i orden. Ikke noget at bemærke her. Alt som ved det gamle.
Vægt: I en periode faldt vægten af sig selv, efter at vægttab blev kicksstartet af febervildelsesweekend. Men nu er det gået i stå igen og jeg mangler 3,5 kg til før gravidvægt og 5 kg til "rigtig Ditte" vægt. Pt vejer jeg 10 kg mere end da jeg mødte Mikkel. Men så tynd behøver jeg ikke blive igen. Men 5 kg ville sørme pynte gevaldigt.
Kondition: Er blevet bedre. Især fordi det giver godt at bære rundt på Richard på 11 kg, løfte ham op og ned 300 gange om dagen, kaste ham op i luften OG gribe ham igen 25 gange om dagen osv. Min højre overarms muskler (Richard armen) er nu tydeligt større end den venstre. Prøver at bære med venstre også, men Richard og den venstre arm fungerer bare ikke rigtigt, plus at Richard ser helt undrende ud og vrider sig ubekvemt til han kommer over på den rigtige arm igen
Motion: Se ovenfor. (plus en enkelt barnevognsgåtur af og til) (ps. Jeg har skrevet i mit cv jeg er en ivrig løber, idet jeg har læst at arbejdsgivere gerne vil have fysisk aktive ansatte. Hmm... jeg får dælme travlt hvis jeg bliver ansat et sted hvor de energisk inviterer mig med i deres løbeklub
)
Madvaner: Øhh... nogle dage helt i top. Andre dage helt sucky sucky. Jeg drikker ikke cola andet end når jeg er ude, MEN jeg spiser helt koloenormt mange kager
Og flødesauce.
Øvrigt: Da jeg har tabt mig lidt, så har jeg ligesom fået sådan en blød hudfold-delle når jeg sidder ned. Før må den have været spændt ud af fedt så man ikke kunne se den, og helt ærligt så var det måske næsten pænere. Jeg sidder og bliver halvt facineret/halvt forfærdet over den hver gang jeg er på toilettet. Jeg tænker at mavebøjninger er vejen frem. Eller hulahop måske? Strækmærker: Mine bryster's mærker er blevet hvide (som dem der allerede var der). Jeg har opdaget lidt strækmærker på maven og ballerne men det er ikke mange og de er hvide og kan næsten ikke ses, så jeg er godt tilfreds der. Bryster: Tja... de var ved at komme sig efter ammestop, men så tabte jeg mig jo og nu er de også blevet "tynde". De hænger ikke som sådan, men er bare, ja tynde. MEN sidste gang efter Kirstine KOM der altså fylde i igen også selv om jeg ikke tog på, så det venter jeg på! Håber det også sker her 2. gang.
Barn: Tjek! Super dejlig unge der bare vil frem i verden.