AnneBJ skriver:
Det skal ikke puste til nogens dårlige samvittighed - på NOGEN måde! Jeg er bare nysgerrig! 
Hvordan går det med mor-kroppen?
Jeg lægger ud:
Knibeøvelser: laver maaaange, maaaaange gange dagligt!! 
Underliv: efter 3 omgange svamp og bøvl med arvæv har jeg nu "kun" en hæmoride tilbage, som endnu engang er startet ny behandling... 
Vægt: 2 kg mangler, til før graviditetsvægten (eller, det manglede der for 2 uger siden, inden jeg smed al beherskelse over styr og begyndte at ÆDE! - men det lyder så fint med de to kg...) 
Kondition: mangel på samme er ikke værd at tale om.. 
Motion: har netop modtaget en hulahopring med vægt på (2,2 kg) og brugt den 10 min. i dag - det var skægt nok, så fjernsyn imens, men hold nu kæft hvor har jeg bare blå mærker i en ring hele vejen om livet.... Har også købt en crosstrainer, og jf. den manglende kondition vil jeg blot nøjes med at fortælle at jeg har brugt den i dag... Lidt men godt eller... 
Madvaner: dårlige! De var ellers blevet så gode! Grøntsager dagligt, rugbrød, frugt og gode, sunde mellemmåltider.. Så fik "nogen" ferie, og det skulle den barslende da have lov at fejre... det har jeg så sandelig også gjort...! 
Øvrigt: strækmærker? Tjek! Blodsprængninger? Tjek! Løst maveskind? Tjek! Hængebryster? Tjek! Lækker baby? Tjek!! 
Anne, som fejrer dagens indslag af motion med en pose lakrids.... 

Aj, en skøn tråd :-)
Måske jeg fortryder, når jeg har skrevet. Men here goes ;-)
Knibeøvelser: Ååååh, hvor er jeg misundelig på jer der er gode til at få det gjort. Det er jeg ikke
. Men jeg gør det, når jeg lige husker på det (f.eks. i skrivende stund
) Burde så meget gøre det noget mere...!
Underliv: Fint, tror jeg 
Vægt: Vejer knap 5 kg. mindre end da jeg blev gravid. Spiser ikke super sundt, men tænker jeg bør tage mig sammen. Ville være så fdt at smide lidt mere. Jeg er ikke stor, men synes det klæder mig, at jeg har tabt mig. Har det bedre med mig selv.
Kondition: Den er egentlig okay. Måske fordi jeg ikke sidder meget stille med 4 børn 
Motion: Masser af gåture med barnevognen og drønen rundt i hus/have med børn. Og så går jeg til dans en gang om ugen. Jeg har også en powerhoop - og alle idéer om at skulle bruge den, er blevet gjort til skamme. Ih, tag dig nu sammen! Jeg er sgu for svag, at jeg ikke får den brugt! Synes min mave er alt for "blød"/slatten. Det kunne måske hjælpe at bruge dén ring!
Madvaner: Er alt for glad for chokolade, is og kage
. Spiser masser af grøntsager og fedtfattigt kød/fisk. Men alt det indimellem de 3 hovedmåltider - det burde jeg se lidt på. Bytte Carte dór, Rittersport, Toms skildpadder, hjemmebagte kager etc. ud med lækker frugt! 
Øvrigt: strækmærker? Tjek! Blodsprængninger? Nope! Løst maveskind? Tjek! Lækker baby? Oh yeah baby!!
Hængebryster? Nu ammer jeg stadig meget, så de er flotte nu
. Men helt ærligt, må jeg sige, at jeg er rigtig glad for mine bryster. Selv efter jeg havde båret og ammet 3 børn var de pæne. Så jeg håber det samme gælder efter jeg er færdig med at amme hende her nr. 4