Morkroppen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

AnneBJ

Lilje82 skriver:

Knibeøvelser: Laver MANGE dagligt

Underliv: Har det stadig ikke for godt, er nu på ny blevet henvist gynækologisk amb. til udredning. Lækker stadig urin, hvilket betyder at området er konstant fugtigt og derfor blir irreteret og derfor får jeg rifter ved bare at tørre mig efter en tisse tur

Vægt: Er 12 kilo fra start vægt (tog 32 på) - Men vil egentlig gerne beholde de 12 kg.

Kondition: Er en by i rusland

Motion: Øh til og fra dagoleje + plus gåture med barnet nogle eftermiddage og weekender (tæller vel osse bare en lille smule ikke???)

Madvaner: Gode og dårlige - Spiser sundt og varrieret til hovedemåltiderne, men mellem måltiderne er temmelig usunde

Øvrigt: Strækmærker ✔ Hængevom ✔ blodansamlinger ✔ LÆKKER BABY ✔✔✔

Hvor er det træls for dig du skal bøvle sådan!! Kan de ikke åbne og sy sammen igen, eller vil det bare gøre det endnu værre?

Fedt at du er tilfreds med vægten, så er det jo ret ligegyldigt hvad tal der står, og hvad du vejede før. Min er jo også næsten som før, men der burde jeg så have tabt ti, så dem kan jeg jo gå i gang med nu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Jeg var måske også lidt kæphøj igår med den hulahopring der... Nu er det mig der sidder og er blå OG er HELT klar over hvor mine mavemuskler sidder.... men jeg SKAL!! Hun så simpelthen så skidegodt ud Gitte (veninden) og jeg VIL!!! 

(By the way så var der ikke løst maveskind at spore på hende, og det VED jeg hun har haft!!!) 

Jeg har det ligeså med OP! 

hvad kg bruger du af ringen siden, du har fået så fine mærker..

og søde Anne.. første uge eller mere anbefaler man ikke mere end 1-2 min brug

Anmeld

28. oktober 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

hvad kg bruger du af ringen siden, du har fået så fine mærker..

og søde Anne.. første uge eller mere anbefaler man ikke mere end 1-2 min brug

2,2 kg... blev enig med mig selv om bare at starte med den store for ikke at skulle købe ny efter 2 mdr.... 

Men øh, måske skal jeg så nøjes med et par minutter pr. dag den næste uge... 

Anmeld

28. oktober 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

2,2 kg... blev enig med mig selv om bare at starte med den store for ikke at skulle købe ny efter 2 mdr.... 

Men øh, måske skal jeg så nøjes med et par minutter pr. dag den næste uge... 

jeg skal også have en 2.2kg... ikke 2.5 for den har jeg prøvet AV

MEN du må altså love mig ikke at bruge den mere her det første stykke tid.. slet ikke med dine blå mærker

Anmeld

28. oktober 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

jeg skal også have en 2.2kg... ikke 2.5 for den har jeg prøvet AV

MEN du må altså love mig ikke at bruge den mere her det første stykke tid.. slet ikke med dine blå mærker

2,2 var det tungeste de havde ved loebeshop.dk hvor jeg har købt... Jeg skal nok lige tage en slapper, mærkerne er endnu værre end da jeg tog billedet

Men ja, køb dig sådan en, det er ganske "skægt og hyggeilgt" og kræver ikke meget tid. Jeg ser fjernsyn imens!

Anmeld

28. oktober 2011

Maja88

jeg skal på torsdag til hula hop hold i mit fitness center

Anmeld

28. oktober 2011

piadas

Hvor er I bare gode til at tabe jer allesammen...jeg sidder og får helt lyst til at bestille sådan en hula hop ring - det lyder da som et totalt mirakelmiddel!

Anmeld

28. oktober 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Det skal ikke puste til nogens dårlige samvittighed - på NOGEN måde! Jeg er bare nysgerrig!

Hvordan går det med mor-kroppen? 

Jeg lægger ud:

Knibeøvelser: laver maaaange, maaaaange gange dagligt!! 

Underliv: efter 3 omgange svamp og bøvl med arvæv har jeg nu "kun" en hæmoride tilbage, som endnu engang er startet ny behandling... 

Vægt: 2 kg mangler, til før graviditetsvægten (eller, det manglede der for 2 uger siden, inden jeg smed al beherskelse over styr og begyndte at ÆDE! - men det lyder så fint med de to kg...) 

Kondition: mangel på samme er ikke værd at tale om.. 

Motion: har netop modtaget en hulahopring med vægt på (2,2 kg) og brugt den 10 min. i dag - det var skægt nok, så fjernsyn imens, men hold nu kæft hvor har jeg bare blå mærker i en ring hele vejen om livet.... Har også købt en crosstrainer, og jf. den manglende kondition vil jeg blot nøjes med at fortælle at jeg har brugt den i dag... Lidt men godt eller... 

Madvaner: dårlige! De var ellers blevet så gode! Grøntsager dagligt, rugbrød, frugt og gode, sunde mellemmåltider.. Så fik "nogen" ferie, og det skulle den barslende da have lov at fejre... det har jeg så sandelig også gjort...! 

Øvrigt: strækmærker? Tjek! Blodsprængninger? Tjek! Løst maveskind? Tjek! Hængebryster? Tjek! Lækker baby? Tjek!! 

Anne, som fejrer dagens indslag af motion med en pose lakrids.... 

Knibeøvelser: Husker dem ikke for godt....  Men ellers når der snakkes om det, læses om det eller hvis jeg ikke kan falde i søvn om aftenen.... Har købt de der kugler ting til opstamning af bækkenbund, meeen får dem sgu sjældent brugt, synes det er lidt underligt at gå rundt med.

Underliv: Ok tror jeg? Har forandret sig (hvilket jo vel desværre er naturligt nok) og har lidt bøvl med hemorider fra tid til anden, men ikke noget graverende. Kan enkelte gange føle jeg tisser en lille smule, så jeg SKAL virkelig huske de fuc**** knibeøvelser!

Vægt: Havde lige tabt mig til min startvægt, tog så til KBH på miniferie og tog 2,6 kg på, på 6 dage! Ja du læste rigtigt! 2,6 kg!!  Det var en tur med 2 glas vin, 3 øl og 4 drinks (samme aften) Derudover 2x Mc D og 2 gange sushi og et par enkelte småkager til kaffen 2 aftner. Damn jeg synes ikke det er fair! De nærmest bare SUGER sig til mig.... Well men her godt 3 uger senere kæmper jeg stadig med de næsten 3 kg... Synes faktisk jeg skal kæmpe bare for at vægten vil stå nogenlunde stille. Kunne VIRKELIG godt mærke og se på vægten da jeg stoppede med at amme! Synes ikke jeg spiser specielt usundt, men nok bare alt for meget  Har brugt madlog før, og må nok sande jeg skal igang igen, for det virker

Og ja så vil jeg gerne lidt længere ned, for jeg havde taget 5 kg på op til graviditeten, så målet er minimum 5 kg endnu (Og de 4 af dem sidder på maven/siderne/ryggen!)

Kondition: Hvor meget i minus kan man have?? -deromkring er jeg  Havde lånt lejlighed af veninde i KBH, hun bor på 2. sal og jeg PUSTEDE, hakkede og stønnede når jeg nåede hendes dør med Noah på armen.....

Motion: NADA!.....  Går til sådan noget efter fødsels gym, men har ikke været der de sidste 4 mandage, da der har været alverdens undskyldninger..... Men ellers bliver det kun til de knapt særligt kalorieforbrændende småture med barnevognen.... BURDE jo bare VADE derudaf, men oooooorker det ikke er bare trættrættrættræt for tiden (og jo jeg veeeed godt man siger at motion giver energi, men altså....... det kraæver bare noget at få vendt den dårlige spiral,ikke?) Og manden arbejder jo tit fra 10-22 så det er ret så svært at begynde til noget hold gymna-hop-noget..... Måske jeg skulle se om jeg kunne lave en aftale med noget familie eller lignende om at de én gang om ugen passede Noah fisen? Det gav jo ligesom også noget forpligtiglse med at komme afsted????

Madvaner: OK vil jeg sige? Synes virkelig ikke jeg spiser ret usundt? Jeg spiser bare for meget (alt for meget.... Har en tendens med at glemme og drikke og så istedet tage noget at spise. Don't know why???) Får ret mange grøntsager og havregrød som regel til morgenmad sammen med bettemanden

Strækmærker: Yeeees (dog mindre synlige end da jeg lige havde født. Knapt så SKRIGlillae)

Blodspængninger: Nope..

Løst maveskind: MEGET!!

Hængebryster: Lidt, men heldigvis ikke nær så meget som jeg havde frygtet. De har mistet noget fylde og er da også blevet "tungere", før behøvede jeg faktisk ikke bh, -DET synes jeg jeg gør nu, men det er ok Er dog gået fra ammebryster 75H til lige at kunne skrue mig ned i H&M's 75D. Damn en forskel!!

Lækker "baby": M E G A    M E G E T

PS: jeg købte mig også en hulahopring. Gik suuuuper godt den første måned (tog ca en uge med totalt ømme, sorte, grønne, blå, lilla sidedeller, men så gik det lige så stille væk) men så stod den lige pludselig bare mere og mere der for sig selv og nu står den inde på et værelse og gir dårlig samvittighed  Måske man skulle se at komme igang igen?????????????????????????????????????????????????

Knus fra Maria, som ikke er cola afhængig men istedet TOTAL kaffe-liderlig!! drikker som regel en stempelkande om dagen (er jeg hjemme hos nogen bliver det til mere )

Anmeld

28. oktober 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Hvor er I bare gode til at tabe jer allesammen...jeg sidder og får helt lyst til at bestille sådan en hula hop ring - det lyder da som et totalt mirakelmiddel!

/torturredskab.. alt er relativt!!!

Anmeld

29. oktober 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Knibeøvelser: Husker dem ikke for godt....  Men ellers når der snakkes om det, læses om det eller hvis jeg ikke kan falde i søvn om aftenen.... Har købt de der kugler ting til opstamning af bækkenbund, meeen får dem sgu sjældent brugt, synes det er lidt underligt at gå rundt med.

Underliv: Ok tror jeg? Har forandret sig (hvilket jo vel desværre er naturligt nok) og har lidt bøvl med hemorider fra tid til anden, men ikke noget graverende. Kan enkelte gange føle jeg tisser en lille smule, så jeg SKAL virkelig huske de fuc**** knibeøvelser!

Vægt: Havde lige tabt mig til min startvægt, tog så til KBH på miniferie og tog 2,6 kg på, på 6 dage! Ja du læste rigtigt! 2,6 kg!!  Det var en tur med 2 glas vin, 3 øl og 4 drinks (samme aften) Derudover 2x Mc D og 2 gange sushi og et par enkelte småkager til kaffen 2 aftner. Damn jeg synes ikke det er fair! De nærmest bare SUGER sig til mig.... Well men her godt 3 uger senere kæmper jeg stadig med de næsten 3 kg... Synes faktisk jeg skal kæmpe bare for at vægten vil stå nogenlunde stille. Kunne VIRKELIG godt mærke og se på vægten da jeg stoppede med at amme! Synes ikke jeg spiser specielt usundt, men nok bare alt for meget  Har brugt madlog før, og må nok sande jeg skal igang igen, for det virker

Og ja så vil jeg gerne lidt længere ned, for jeg havde taget 5 kg på op til graviditeten, så målet er minimum 5 kg endnu (Og de 4 af dem sidder på maven/siderne/ryggen!)

Kondition: Hvor meget i minus kan man have?? -deromkring er jeg  Havde lånt lejlighed af veninde i KBH, hun bor på 2. sal og jeg PUSTEDE, hakkede og stønnede når jeg nåede hendes dør med Noah på armen.....

Motion: NADA!.....  Går til sådan noget efter fødsels gym, men har ikke været der de sidste 4 mandage, da der har været alverdens undskyldninger..... Men ellers bliver det kun til de knapt særligt kalorieforbrændende småture med barnevognen.... BURDE jo bare VADE derudaf, men oooooorker det ikke er bare trættrættrættræt for tiden (og jo jeg veeeed godt man siger at motion giver energi, men altså....... det kraæver bare noget at få vendt den dårlige spiral,ikke?) Og manden arbejder jo tit fra 10-22 så det er ret så svært at begynde til noget hold gymna-hop-noget..... Måske jeg skulle se om jeg kunne lave en aftale med noget familie eller lignende om at de én gang om ugen passede Noah fisen? Det gav jo ligesom også noget forpligtiglse med at komme afsted????

Madvaner: OK vil jeg sige? Synes virkelig ikke jeg spiser ret usundt? Jeg spiser bare for meget (alt for meget.... Har en tendens med at glemme og drikke og så istedet tage noget at spise. Don't know why???) Får ret mange grøntsager og havregrød som regel til morgenmad sammen med bettemanden

Strækmærker: Yeeees (dog mindre synlige end da jeg lige havde født. Knapt så SKRIGlillae)

Blodspængninger: Nope..

Løst maveskind: MEGET!!

Hængebryster: Lidt, men heldigvis ikke nær så meget som jeg havde frygtet. De har mistet noget fylde og er da også blevet "tungere", før behøvede jeg faktisk ikke bh, -DET synes jeg jeg gør nu, men det er ok Er dog gået fra ammebryster 75H til lige at kunne skrue mig ned i H&M's 75D. Damn en forskel!!

Lækker "baby": M E G A   M E G E T

PS: jeg købte mig også en hulahopring. Gik suuuuper godt den første måned (tog ca en uge med totalt ømme, sorte, grønne, blå, lilla sidedeller, men så gik det lige så stille væk) men så stod den lige pludselig bare mere og mere der for sig selv og nu står den inde på et værelse og gir dårlig samvittighed  Måske man skulle se at komme igang igen?????????????????????????????????????????????????

Knus fra Maria, som ikke er cola afhængig men istedet TOTAL kaffe-liderlig!! drikker som regel en stempelkande om dagen (er jeg hjemme hos nogen bliver det til mere )

Hvor er du sej!!!

Men ja, det lyder til knibeøvelserne ville være godt givet ud hjemme hos dig.. 

Hvor ofte brugte du hulahopringen den første uge? Og hvor hurtigt så du resultater? Husk at den har bedst af at ligge fladt på gulvet, ellers kan vægt-stykkerne knække og den kan ikke samles mere så.. 

Mine strækmærker er også ved at være lyse-lilla istedet for den der onde mørkeblå/violette mave... 

Kaffe? Det evner jeg stadig ikke at drikke -men man kan da få stempelkander der laver en enkelt kop kun   Og så er det vidst vægtmæssigt sundere end cola (jeg drikker light, så tager det ret roligt ifht. vægttab.. men det er en dårlig vane..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.