Sofia skriver:
Sikke dog en tråd at vågne op til - SUNDT - jeg bør gøre status - here it goes!!!
Knibeøvelser: lavede dem de første måneder efter fødslen, laver dem nu aldrig mere, altså hvor længe er det meningen man skal blive ved da? Hmm
Underliv: kan med stor glæde sig at jeg netop i tirsdags var til tjek på Skejby, og ALT var godt, så det var en stor lettelse. YES
Vægt: jeg har efter et par måneders kamp ENDELIG nået min før-fødselsvægt, og jeg jubler. (og takker madlog.dk) Jeg endte med at tage knap 30 kilo på i graviditeten, men meget var væske.. Men min vægt stoppede ligesom ved 68 og og i tre måneder skete der nada, men nu har jeg virkelig taget mig sammen, synes jeg da selv. Jeg skal dog tabe 2 kilo mere, da jeg før jeg blev gravid lige havde taget 2 kilo på pga. mega stressende og presset eksamensperiode med 3 mundtlige .. Christ.. så om 2 kilo skulle vægten gerne være guld og grønne skove, og med madlog taber jeg et halvt kilo om ugen, så det tager 4 uger MEN om 3 uger skal vi på ferie, så der ved jeg at jeg ikke får tabt mig!
KOndition: jeg dyrker ikke motion... jeg går en tur med Alfred og løber op og ned af vores tusind trapper.. Ved godt det slet ikke er nok, men det er hvad det bliver til.
Madvaner: er på god kurs.. spiser ikke slik og chokolade mere.. hvilket jeg ellers var afhængig af før. Og drikker heller ikke alkohol som før, skal dig i byen i aften 
Strækmærker: efter jeg har tabt mig er det sådan blevet strukket lidt og jeg synes ikke de er så slemme mere. Men pæne er de da bestemt ikke!
Blodsprængninger: har et par på den ene sidedelle 

Løstmaveskind: JA, og jeg HADER det. Godt det kun ses når man sidder ned. Men nej, jeg skal aldrig sidde ned i bikini. (Jeg planlægger at have en t-shirt ved siden af mig konstant der lige kan svinges over korpus når vi skal spise mm) 

Brysterne: det er nok dem jeg er mest ulykkelig over. Absolut ingen fylde. Håber det kommer igen, er der en chance for det, hvad siger i andengangsmødre??
ALFRED - mega lækker baby, JA, han er det hele værd, og når man har ham med beundrer alle ham, og så glemmer man brysterne.. og maveskindet!

- LÆS: jeg ved ikke hvilken sindsstemning jeg er i efter denne status!
KNUS
Og hvordan kan det forresten være du har været til tjek på Skejby, hvis jeg må have lov at spørge?