20+3 billedspam hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Kruse90

Giraffen skriver:

feeedt at du fik den var der noget godt tilbehør med

Der var myggenet, regnslag, madras, dyne lidt legetøj, 2 lagner, kopholder hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Giraffen

Kruse90 skriver:

Der var myggenet, regnslag, madras, dyne lidt legetøj, 2 lagner, kopholder hehe

så var der også lidt med var den fra 2010? og med garanti stadig? den er bare så flot den sorte med hvide striber

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

ej ja sådan nogen har jeg prøvet de er helt fantastisk! - jeg kan godt nok ikke passe noget der strammer længere, men det skal også sidde nede på hofterne så og der plejer mest at sidde sådan lidt under taljen og det er der ikke noget der hedder mere

ku være man sku ofre lidt på sådan et par bukser, de er sikkert også lækre sådan lige efter fødslen til man kan være i sit gamle tøj igen (7-9-13 )

De er vildt behagelige at have på..love them... og 349,- i h&m er lige til at klare

Anmeld

27. oktober 2011

MissTas

Chalala85 skriver:

Åh mange tak Synes nu også jeg ser meget normal ud.. men hvis andre siger man er stor ja så tager jeg det lidt til mig

kan jeg sagtens forstå.. men det skal du ikke gøre .. vi er alle forskellige og vokser på forskellige måder.. du kan gå ind og se mit billede fra da jeg var 20+3, sys jeg ser noget større ud.. så det må du endelig ikke ta til dig jeg har også hørt mange gange at min mave er stor i forhold til hvor langt jeg er henne, men jeg tænker bare, at så må hun da vokse og trives derinde :')

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

MissTas skriver:

kan jeg sagtens forstå.. men det skal du ikke gøre .. vi er alle forskellige og vokser på forskellige måder.. du kan gå ind og se mit billede fra da jeg var 20+3, sys jeg ser noget større ud.. så det må du endelig ikke ta til dig jeg har også hørt mange gange at min mave er stor i forhold til hvor langt jeg er henne, men jeg tænker bare, at så må hun da vokse og trives derinde :')

Du har jo helt ret. Det vigtigste er bebsen stortrives.. resten kan vi jo smide igen når vi har født

Btw, synes du er rigtig smuk gravid

Anmeld

27. oktober 2011

MissTas

Chalala85 skriver:

Du har jo helt ret. Det vigtigste er bebsen stortrives.. resten kan vi jo smide igen når vi har født

Btw, synes du er rigtig smuk gravid

det kan vi nemlig.. og kan også være at vi bare vokser mere i starten og så det går langsommere til slut i graviditeten.. sådan er det også ofte med dem der vokser hurtigt i starten..

jeg var faks kun glad for at min mave hurtigt blev stor, for så ku man tidligere se at jeg var GRAVID og ikke bare TYK ;D hehe.. sådan så jeg lidt på det

Iiih, mange tak :')

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

MissTas skriver:

det kan vi nemlig.. og kan også være at vi bare vokser mere i starten og så det går langsommere til slut i graviditeten.. sådan er det også ofte med dem der vokser hurtigt i starten..

jeg var faks kun glad for at min mave hurtigt blev stor, for så ku man tidligere se at jeg var GRAVID og ikke bare TYK ;D hehe.. sådan så jeg lidt på det

Iiih, mange tak :')

det må jeg give dig ret i... det er dejligt at folk ikke er i tvivl om man er gravid eller bare har spist lidt for meget slik hehe...

Men kan godt se på billederne at vi egentlig ligner hinanden ret meget mht. mave str.

Anmeld

27. oktober 2011

MissTas

Chalala85 skriver:

det må jeg give dig ret i... det er dejligt at folk ikke er i tvivl om man er gravid eller bare har spist lidt for meget slik hehe...

Men kan godt se på billederne at vi egentlig ligner hinanden ret meget mht. mave str.

ja ikk ?

så kan vi to bare ha store maver sammen men tilgengæld er de flotte hehe

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

MissTas skriver:

ja ikk ?

så kan vi to bare ha store maver sammen men tilgengæld er de flotte hehe

hihi er helt enig

Anmeld

28. oktober 2011

Kruse90

Giraffen skriver:

så var der også lidt med var den fra 2010? og med garanti stadig? den er bare så flot den sorte med hvide striber

Nej den var fra 2009 Men det er okay.
Jeg er godt tilfreds og helt forelsket i vognen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.