20+3 billedspam hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Nitz - <3 David

Chalala85 skriver:

hehe tak, men jeg kan sagtens når at tage 6kg på mere på de få uger

Jeg tog str. 56 Mikkel var stor da han blev født.. er jo ikke sikkert bøvsen er det når nu de ikke har samme far, men jeg tror bare at str. 50 bliver for lile eller kun brugt i meget kort tid i forhold til str. 56

Ja det er nok ikke længe en str. 50 passer..
Til scanning i fredags sagde hun at han var under gennemsnittet.. Så jeg skulle nok ikke regne med at få en kæmpe baby.. Min kæreste var også meget lille da han blev født.. så det kan være han har arvet det.. Men han kan jo sikkert godt nå at indhente det alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Chewy

Chalala85 skriver:

Ja så landede vi i uge 21

Har fået at vide jeg er enormt stor Synes jeg nu ikke selv.. Nåh men vægten siger +4kg nu...

Og her er der mega mange billeder af luksusboligen + det første sæt tøj vi har købt til bøvsen idag i vores tur til BabySam for at lurer barnevogn... En odder zip.. glæder mig

Du er flot gravid - ikke enormt stor! Der er jo ikke så meget af dig, så det er klart, at det lettere ses på din mave. Synes du er SÅ fin og rigtig flot gravid

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Chalala85 skriver:

hihi tak, det er jeg trods alt glad for man kan se Og tusind tak

Velbekom

Anmeld

26. oktober 2011

Chalala85

Chewy skriver:

Du er flot gravid - ikke enormt stor! Der er jo ikke så meget af dig, så det er klart, at det lettere ses på din mave. Synes du er SÅ fin og rigtig flot gravid

Åhh tak, det var super sødt sagt, det giver også god mening.

Anmeld

26. oktober 2011

Chalala85

Nitz - 27+ skriver:

Ja det er nok ikke længe en str. 50 passer..
Til scanning i fredags sagde hun at han var under gennemsnittet.. Så jeg skulle nok ikke regne med at få en kæmpe baby.. Min kæreste var også meget lille da han blev født.. så det kan være han har arvet det.. Men han kan jo sikkert godt nå at indhente det alligevel..

Det kan han da helt sikkert Men man kan jo købe lidt i 50 og så resten i 56 og op

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

Ja så landede vi i uge 21

Har fået at vide jeg er enormt stor Synes jeg nu ikke selv.. Nåh men vægten siger +4kg nu...

Og her er der mega mange billeder af luksusboligen + det første sæt tøj vi har købt til bøvsen idag i vores tur til BabySam for at lurer barnevogn... En odder zip.. glæder mig

iiih sikken fin strutmave og så flot med de 4 kg tror jeg er kommet op på de +6 nu

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

iiih sikken fin strutmave og så flot med de 4 kg tror jeg er kommet op på de +6 nu

Tak søde Puha tror nu nokn jeg skal indhente de kg hehe...

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

Tak søde Puha tror nu nokn jeg skal indhente de kg hehe...

hihi ja det vil tiden jo vise vi skal hvertfald nok blive tykkere fra nu af :p

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

hihi ja det vil tiden jo vise vi skal hvertfald nok blive tykkere fra nu af :p

Det er helt sikker en ting vi ikke kan løbe fra haha

Anmeld

27. oktober 2011

Kruse90

Hvor er du smuk sveske
Ihhh

Og en odder zip Godt valg
Vi hentede vores igår Har købt en brugt, man kan dog ikke se at den er brugt. Den står fuldstændig som ny Wuuhuuu hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.