20+3 billedspam hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Nessie

Du ser rigtig fin ud

Og sødt tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

lycly

Chalala85 skriver:

Ja så landede vi i uge 21

Har fået at vide jeg er enormt stor Synes jeg nu ikke selv.. Nåh men vægten siger +4kg nu...

Og her er der mega mange billeder af luksusboligen + det første sæt tøj vi har købt til bøvsen idag i vores tur til BabySam for at lurer barnevogn... En odder zip.. glæder mig

Super fin mave Synes ikke du er meget stor, tror du har en meget normal mave. Min mave så først sådan der ud i uge 27-28 tror jeg

Anmeld

25. oktober 2011

_-Kathrine-_

Sikke en fin mave, smukke og nej, du er da ikke mega stor,men man kan da se den smukke mave
Og sikke et sødt sæt tøj

Anmeld

25. oktober 2011

Chalala85

Nessie skriver:

Du ser rigtig fin ud

Og sødt tøj

Mange tusind tak Hehe jaa hans far mente det var det helt rigtige til hans søn

Anmeld

25. oktober 2011

Chalala85

LunaLykke skriver:

Super fin mave Synes ikke du er meget stor, tror du har en meget normal mave. Min mave så først sådan der ud i uge 27-28 tror jeg

taaak ved heller ikke om det måske er fordi jeg er 2. gangs gravid det hele vokser lidt hurtigere

Anmeld

25. oktober 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Sikke en fin mave, smukke og nej, du er da ikke mega stor,men man kan da se den smukke mave
Og sikke et sødt sæt tøj

Bare jeg ikke ligner en der er lige oppe over hehe og tak smukke Synes også tøjet et fint og hvor var det dejligt at få købt lidt til bøvsen

Anmeld

25. oktober 2011

Nitz - <3 David

Sikke en fin hule han har sig der..
Flot du har holdt vægten så langt nede.. Min siger +10 Er så os 28+0 idag.. Men alligevel.. Syns mine kg kom lige fra en uge til den anden..

Hvor er det et sød sæt han skal i.. Hvilken størrelse har du satset på?
Jeg har købt noget nyt i flere forskellige størrelser.. For syns det er svært at "satse" på at han kan passe fx. str. 50 fra starten

Anmeld

25. oktober 2011

K&S

Chalala85 skriver:

Ja så landede vi i uge 21

Har fået at vide jeg er enormt stor Synes jeg nu ikke selv.. Nåh men vægten siger +4kg nu...

Og her er der mega mange billeder af luksusboligen + det første sæt tøj vi har købt til bøvsen idag i vores tur til BabySam for at lurer barnevogn... En odder zip.. glæder mig

Enormt stor synes jeg bestemt ikke, men en meget fin og rund luksusbolig  og vildt du allerede er så langt, jeg synes ikke det er længe siden, du fortalte om den positive test

Anmeld

25. oktober 2011

Chalala85

K&S skriver:

Enormt stor synes jeg bestemt ikke, men en meget fin og rund luksusbolig  og vildt du allerede er så langt, jeg synes ikke det er længe siden, du fortalte om den positive test

Tak, er virkelig glad for jeg ikke er så grande at se på puha jeg synes bestemt heller ikke det er længe siden jeg stod med en positiv test og ikke helt troede på det hehe

Anmeld

25. oktober 2011

Chalala85

Nitz - 27+ skriver:

Sikke en fin hule han har sig der..
Flot du har holdt vægten så langt nede.. Min siger +10 Er så os 28+0 idag.. Men alligevel.. Syns mine kg kom lige fra en uge til den anden..

Hvor er det et sød sæt han skal i.. Hvilken størrelse har du satset på?
Jeg har købt noget nyt i flere forskellige størrelser.. For syns det er svært at "satse" på at han kan passe fx. str. 50 fra starten

hehe tak, men jeg kan sagtens når at tage 6kg på mere på de få uger

Jeg tog str. 56 Mikkel var stor da han blev født.. er jo ikke sikkert bøvsen er det når nu de ikke har samme far, men jeg tror bare at str. 50 bliver for lile eller kun brugt i meget kort tid i forhold til str. 56

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.