20+3 billedspam hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Chalala85

dukke skriver:

Fin babyhule

Tak Er også meget glad for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Pige2009

Chalala85 skriver:

Tusind tak

Velbekomme

Anmeld

28. oktober 2011

Kruse90

Giraffen skriver:

ja det er rigtig nok at det er lang tid - jeg prøvede at overtale kæresten til at vi skulle køre en tur med den for lige at prøved det, det ville han slet ikke høre tale om

hahahah det samme har jeg sagt til Jan Men næææh nej er du rigtig klog sagde han Sæt der kommer nogle og skal se babyen og hov så er der ingen hehe
Jeg har kørt en tur med den inde i stuen

Anmeld

28. oktober 2011

Giraffen

Kruse90 skriver:

hahahah det samme har jeg sagt til Jan Men næææh nej er du rigtig klog sagde han Sæt der kommer nogle og skal se babyen og hov så er der ingen hehe
Jeg har kørt en tur med den inde i stuen

hehe det var også det Henrik sagde, han formulerede det noget i retningen af "er du tosset, hvad nu hvis vi blir opdaget" HAHA - sagde at vi da bare ku sige at vi kørte en test-tur for at se at den virkede, men det ville han ikke høre tale om

Men jeg tror så tilgengæld at han nød turen fra bilen og op til hans mod hvor han rigtig lige ku få sparket dæk og testet den af

Anmeld

28. oktober 2011

Kruse90

Giraffen skriver:

hehe det var også det Henrik sagde, han formulerede det noget i retningen af "er du tosset, hvad nu hvis vi blir opdaget" HAHA - sagde at vi da bare ku sige at vi kørte en test-tur for at se at den virkede, men det ville han ikke høre tale om

Men jeg tror så tilgengæld at han nød turen fra bilen og op til hans mod hvor han rigtig lige ku få sparket dæk og testet den af

hahha typisk mænd
Nå men vi må nu hellere sende lidt pb,i stedet for at spamme hendes tråd.

Anmeld

28. oktober 2011

dukke

Chalala85 skriver:

Tak Er også meget glad for den

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Chalala85 skriver:

Ja så landede vi i uge 21

Har fået at vide jeg er enormt stor Synes jeg nu ikke selv.. Nåh men vægten siger +4kg nu...

Og her er der mega mange billeder af luksusboligen + det første sæt tøj vi har købt til bøvsen idag i vores tur til BabySam for at lurer barnevogn... En odder zip.. glæder mig

Flot mave  Og hvor ser du skøn ud, der er sådan en glød over dig synes jeg...

Er HELT vild med den der dragt med stjernene Så fin.

Anmeld

28. oktober 2011

Chalala85

Lou87 skriver:

Flot mave  Og hvor ser du skøn ud, der er sådan en glød over dig synes jeg...

Er HELT vild med den der dragt med stjernene Så fin.

Åhh tak, føler også jeg sådan stråler heheh

Jaa den er så fin den dragt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.