20+3 billedspam hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Ja så landede vi i uge 21

Har fået at vide jeg er enormt stor Synes jeg nu ikke selv.. Nåh men vægten siger +4kg nu...

Og her er der mega mange billeder af luksusboligen + det første sæt tøj vi har købt til bøvsen idag i vores tur til BabySam for at lurer barnevogn... En odder zip.. glæder mig

Hvem siger du er enorm? Tænker du er meget meget fin og ikke så stor når det er nr 2.

Lækse lækse.  Så skulle du se min mave, haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvem siger du er enorm? Tænker du er meget meget fin og ikke så stor når det er nr 2.

Lækse lækse.  Så skulle du se min mave, haha 

Vil gerne se din mave

Det sagde noget fra Tims familie og ja så tænkte jeg bare over det efterfølgende

Anmeld

27. oktober 2011

MortilCilas

Jeg synes ikke du er så stor, tror jeg var den størrelse i uge 18+
Super fiiin mave. Den minder mig om hvor meget jeg savner min

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

Cilas skriver:

Jeg synes ikke du er så stor, tror jeg var den størrelse i uge 18+
Super fiiin mave. Den minder mig om hvor meget jeg savner min

Taaak  Ja man savner den hurtigt når den er væk MEN så er det godt man får noget dejligt ud af den

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

Kruse90 skriver:

Hvor er du smuk sveske
Ihhh

Og en odder zip Godt valg
Vi hentede vores igår Har købt en brugt, man kan dog ikke se at den er brugt. Den står fuldstændig som ny Wuuhuuu hehe

feeedt at du fik den var der noget godt tilbehør med

Anmeld

27. oktober 2011

MissTas

Chalala85 skriver:

Ja så landede vi i uge 21

Har fået at vide jeg er enormt stor Synes jeg nu ikke selv.. Nåh men vægten siger +4kg nu...

Og her er der mega mange billeder af luksusboligen + det første sæt tøj vi har købt til bøvsen idag i vores tur til BabySam for at lurer barnevogn... En odder zip.. glæder mig

synes også det er en rigtig fin mave du har fået dig synes ikke du ser stor ud overhovedet.. tror faks min mave var større på det tidspunkt, så det skal du ikke ta til dig din er virkelig fin

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

MissTas skriver:

synes også det er en rigtig fin mave du har fået dig synes ikke du ser stor ud overhovedet.. tror faks min mave var større på det tidspunkt, så det skal du ikke ta til dig din er virkelig fin

Åh mange tak Synes nu også jeg ser meget normal ud.. men hvis andre siger man er stor ja så tager jeg det lidt til mig

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

Åh mange tak Synes nu også jeg ser meget normal ud.. men hvis andre siger man er stor ja så tager jeg det lidt til mig

jeg blir nødt til lige at høre - er det helt almindelige cowboybukser du har ku klemme dig ned i der? for dem har jeg godt nok måtte opgi for flere uger siden  ? 

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

jeg blir nødt til lige at høre - er det helt almindelige cowboybukser du har ku klemme dig ned i der? for dem har jeg godt nok måtte opgi for flere uger siden  ? 

hehe hvor er du sød. Det er graviditetcowboybukser fra H&M men de er samme str. som dem jeg normalt bruger, kan godt passe mine egne stadig men når jeg sidder ned så presser de lige på blæren hehe

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

hehe hvor er du sød. Det er graviditetcowboybukser fra H&M men de er samme str. som dem jeg normalt bruger, kan godt passe mine egne stadig men når jeg sidder ned så presser de lige på blæren hehe

ej ja sådan nogen har jeg prøvet de er helt fantastisk! - jeg kan godt nok ikke passe noget der strammer længere, men det skal også sidde nede på hofterne så og der plejer mest at sidde sådan lidt under taljen og det er der ikke noget der hedder mere

ku være man sku ofre lidt på sådan et par bukser, de er sikkert også lækre sådan lige efter fødslen til man kan være i sit gamle tøj igen (7-9-13 )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.