Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fin mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Fin mave
Tusind tak
Kruse90 skriver: Nej den var fra 2009 Men det er okay.Jeg er godt tilfreds og helt forelsket i vognen hehe
Nej den var fra 2009 Men det er okay.Jeg er godt tilfreds og helt forelsket i vognen hehe
jamen så er det jo ligesom min
men det er nu meget rart at ha det med vognen på plads og trods alt have sparet næsten 5000 på den
Giraffen skriver: jamen så er det jo ligesom min men det er nu meget rart at ha det med vognen på plads og trods alt have sparet næsten 5000 på den
Ja det er vildt fedt Vi er i hvertfald super glade for denSkal jeres stå hjemme eller? Skal den et sted hen og opbevares indtil fødslen nærmer sig
Kruse90 skriver: Ja det er vildt fedt Vi er i hvertfald super glade for denSkal jeres stå hjemme eller? Skal den et sted hen og opbevares indtil fødslen nærmer sig
Jeg ville gerne ha den hjemme i stuen men min kæreste er ret overtroisk på det punkt så han har kørt den ud til sin mor men vil gerne have den hjem lidt før og så evt have den i kælderen, også bare så den kan komme til at lugte lidt af os, nu den har stået hos nogle andre inden hvad gør i? og kommer der billeder af vognen ?
Giraffen skriver: Jeg ville gerne ha den hjemme i stuen men min kæreste er ret overtroisk på det punkt så han har kørt den ud til sin mor men vil gerne have den hjem lidt før og så evt have den i kælderen, også bare så den kan komme til at lugte lidt af os, nu den har stået hos nogle andre inden hvad gør i? og kommer der billeder af vognen ?
Ihh det kan jeg godt forståVores står hjemme i stuen, men tror også den bliver kørt op til mine svigerforældre Vi tager den også hjem lidt før Så den kan komme til at dufte af osJeg skal nok lige få taget billeder af vognen idag engang, når jeg kommer hjem heheJan vil vildt gerne at den bliver hos os, men syntes den er langtid den skal stå og glo hehe eller at vi skal se på den Men den pynter jo og er vildt hyggelig
Synes ikke du er "enormt stor" i forhold til hvor langt du er henne Men meget fin!
Kruse90 skriver: Ihh det kan jeg godt forståVores står hjemme i stuen, men tror også den bliver kørt op til mine svigerforældre Vi tager den også hjem lidt før Så den kan komme til at dufte af osJeg skal nok lige få taget billeder af vognen idag engang, når jeg kommer hjem heheJan vil vildt gerne at den bliver hos os, men syntes den er langtid den skal stå og glo hehe eller at vi skal se på den Men den pynter jo og er vildt hyggelig
ja det er rigtig nok at det er lang tid - jeg prøvede at overtale kæresten til at vi skulle køre en tur med den for lige at prøved det, det ville han slet ikke høre tale om
ciepige skriver: Synes ikke du er "enormt stor" i forhold til hvor langt du er henne Men meget fin!
åhh tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128