Camilla Jensen skriver:
Hej Allesammen.
Ja som overskriften lyder, hvor mange af jer røg under jeres graviditet ? Havde jeres barn taget skade mens du havde røget?
Jeg står i den situation at jeg MEGET gerne vil stoppe med at ryge. Men jeg kan IKKE 
Det plager mig rigtig meget.! Jeg er så bange for at skade mit barn. Jeg har snakket med min læge som har sagt jeg skal indstille mig på en dato og stoppe fra den dag. Det har jeg så gjort 2 gange nu uden held.! Jeg savner virkelig den / de smøger i min hverdag. Jeg føler mig mere afslappet og har mere overskud når jeg får min smøg.
Hvordan stoppede i?
Hvis i røg under hele graviditeten havde jers barn så taget skade?
Jeg har brug for alle de råd og meninger i kan komme med.
Håber i vil hjælpe mig.
Kh fra Camilla 17+6
Det er en træls situation for dig

øv
Jeg må sige til dig, det hele er i dit hovede. Er selv lige så langt som dig, men kvittede smøgerne da testen havde 2 streger.
- det kan lade sig gøre

Jeg gik fra 10-20 styk pr. døgn til 0.
Det der motiverer mig når trangen melder sig er, at mit barn i maven blir afhængig af skidtet......

og når så navlestrengen klippes tvinger jeg mit barn til det jeg ikke selv kunn; "kvitte smøgerne"
Det er ikke en velkomst til livet jeg synes er værdig!
Derfor kan jeg kun opfordre sig til:
1) køb ikke flere smøger
2) lad være med at tænde dem!
Ganske simpelt

Jeg ved DU kan! Og noget helt andet er også alle de blikke som du vil modtage når du står der med mave på og smøg i kæften..... Vil du virkelig gerne se dig selv på den måde?
Jeg hepper på dig
Anmeld