Gravid og ryger ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
maria_wt skriver:

Jeg tænke det samme og så stoppede jeg.. 

Havde røget 13 år... SÅ FANTASTISK AT VÆRE RØGFRI

Nemlig

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Stjernestoev skriver:

Jeg siger bestemt ikke du er et dårligt menneske.

Sandt nok.

Men hvorfor skrive du at du ikke ville skrive nået til det.

Ind bare så af lavde hver med af skrive overhovede.

Tænker jeg.

Men jeg kan kun give dig ret i det meste og kunne jeg som 14 år have lade være med af ryge den dag som nu have jeg aldrig gjort det.Men nu ryger hele min familie og min svige også og de fleste af mine venner/veninder for den sag også. Har pyha nogle der ikke gør og når vi er samme ryge jeg næsten ikke.

Her efter jeg er starte job den 5 sep ryger jeg ca 5+6 om dagen nu.Det er jeg selv stolt af.

Henriette

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

Camilla Jensen skriver:

Hej Allesammen.

Ja som overskriften lyder, hvor mange af jer røg under jeres graviditet ? Havde jeres barn taget skade mens du havde røget?
Jeg står i den situation at jeg MEGET gerne vil stoppe med at ryge. Men jeg kan IKKE

Det plager mig rigtig meget.! Jeg er så bange for at skade mit barn. Jeg har snakket med min læge som har sagt jeg skal indstille mig på en dato og stoppe fra den dag. Det har jeg så gjort 2 gange nu uden held.! Jeg savner virkelig den / de smøger i min hverdag. Jeg føler mig mere afslappet og har mere overskud når jeg får min smøg.

Hvordan stoppede i?
Hvis i røg under hele graviditeten havde jers barn så taget skade?

Jeg har brug for alle de råd og meninger i kan komme med.

Håber i vil hjælpe mig.

Kh fra Camilla 17+6

jeg er ryger, og har lige testet positiv i dag, så det min sidste dag med smøger, skal lige ha en mere til at sunde mig, men så det slut, og er testen også positiv i morgen , så det helt slut! håber du kan

Anmeld

25. oktober 2011

twinny

det er deres eget valg.

det er dem, der ska leve med det senere hen, hvis der er noget galt med deres børn....

Anmeld

25. oktober 2011

Witt

Jeg har prøvet FLERE gang og det er lykkes i en 2 måneder først, det var da jeg fandt ud af jeg var gravid. men startede igen og så har jeg holdt op i nogle dage resten af tiden, sådan on and off. Har prøvet at stoppe helt. Men ekstremt svært når hele svigerfam ryger og man omgåes jo med dem ..

Men ryger ikke nær så meget som jeg har gjort. kan sagtens ryge en smøg om dagen .. Men ikke at ryge den ene smøg når de er på besøg eller når vi er derude, er rigtig svært, da de sider og ryger en i hoved.

Er nu præcis i uge 26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.