I gangsættelse pga overvægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Henriette Aaby

B&J skriver:

hihihihi jaa nemlig det er sjovt... men puhh her var det daniel der holdte os vågen

Maja pjevsede også lidt og ville spise, men jeg kunne ikke sove. Jeg var også rigtig bange for at miste hende, mit lille mirakel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

B&J

Henriette Aaby skriver:

Maja pjevsede også lidt og ville spise, men jeg kunne ikke sove. Jeg var også rigtig bange for at miste hende, mit lille mirakel

ja det tænkte jeg også tit når vores dreng sov tænk hvis han ikke vågner igen

men nu er han da 19mdr super dejlig og med masser af bølle streger

Anmeld

19. oktober 2011

Henriette Aaby

Nessie skriver:

Det bliver da spændende, når I skal til opfølgning.

Motion fik jeg intet af under graviditet, da jeg ret tidligt fik ondt i bækkenet, og ikke kunne gå hverken ret langt, eller ret hurtigt.

Jeg var godt klar over at jeg var meget disponeret for sukkersyge i min graviditet, da jeg har det fra begge sider af familien.

Daniel er også disponeret, da min mands far også har sukkersyge, så han har det også fra begge sider, men jeg håber da at han også slipper for at få insulinkrævende sukkersyge, men det kan jo kun tiden vise

Ja det bliver det, rigtig spændende. I denne graviditet får jeg heller ingen motion, også pga bækkenproblemer. Men jeg har heller ikke taget så meget på som sidste gang. Så det er godt nok.

I forhold til sukkersyge, ja det kan være en rigtig svær sygdom. Men heldigvis kan man jo leve et normalt liv hvis man husker at passe sin kost og drikkevaner og motion.

Anmeld

19. oktober 2011

Henriette Aaby

B&J skriver:

ja det tænkte jeg også tit når vores dreng sov tænk hvis han ikke vågner igen

men nu er han da 19mdr super dejlig og med masser af bølle streger

Ja heldigvis vokser de sig jo store og mega sjove Elsker det har mor noget

Anmeld

19. oktober 2011

B&J

Henriette Aaby skriver:

Ja heldigvis vokser de sig jo store og mega sjove Elsker det har mor noget

Jaaaaaa jeg elsker det også

Anmeld

19. oktober 2011

katrine26

MarleneH skriver:

Nu blir jeg jo helt nysgerrig vejede han så det de 4 kg ??

Hi hi ja han vejet 4040 og 54 lang så det var en god basse som kom ud, det endte også med akj...

Katrine26

Anmeld

19. oktober 2011

katrine26

katrine26 skriver:

Hi hi ja han vejet 4040 og 54 lang så det var en god basse som kom ud, det endte også med akj...

Katrine26

Men han har altid fuldt kurven på gennemsnittet efter han blev født..sjovt nok..men havde også gravidsukkersyge hvilket gjorde udslaget at han blev så stor..

Anmeld

19. oktober 2011

MarleneH

katrine26 skriver:

Katrine26

Okay så ramte de jo plet.. min den første blev også taget ved aks og vejede 4320 og 55 cm så er egentlig rimelig glad for jeg ikke skulle føde ham normalt

Anmeld

19. oktober 2011

MarleneH

Men han har altid fuldt kurven på gennemsnittet efter han blev født..sjovt nok..men havde også gravidsukkersyge hvilket gjorde udslaget at han blev så stor..

Jeg havde ikke sukkersyge, spiste nok bare for mange trøfler ej han har altid været større end gennemsnittet.. Han blir snart 9 år men er alligevel 140 cm og vejer 40 kg

Anmeld

19. oktober 2011

katrine26

MarleneH skriver:

Jeg havde ikke sukkersyge, spiste nok bare for mange trøfler ej han har altid været større end gennemsnittet.. Han blir snart 9 år men er alligevel 140 cm og vejer 40 kg

ja der kan man bare se hvor forskellige børn kan være i både vægt og højde..og så er det lige meget om de kommer ud over de 4000g eller under..

Jeg ville nu gerne havde født ham normalt men hans hovede sat ikke fast så han fik en fødselsvulst oven på hovede fordi han under presse veerne blev ved med at støde hovede ned i mit bækken..

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.