bliver du hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Nettemor

Bondefruen skriver:

Jeg er altid forkølet, men det var jeg nu også inden jeg fik børn, men nej vi ska ud af døren og vi er sjældent syge og bliver hjemme og generelt syntes jeg bare at man blir hurtigere rask af at komme ud og lave noget

jeg er også forkølet halvdelen af året.. og også om sommeren..

men min mand plejer ikke rigtig at være det så meget men det er blevet værre efter vi fik barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Henriette Aaby

Jeg har været småsnottet de sidste par uger, der ville jeg nok tage af sted. Men hvis jeg har en af dem hvor jeg har feber og er ynkelig, ja så bliver jeg hjemme til jeg er klar igen.

Anmeld

19. oktober 2011

Rockertand

Nej, jeg tager selvfølgelig på arbejde - også selvom der er begyndende halsbetændelse, muskelsmerter osv., man kan nå langt på et par Panodiler, og som oftest bliver det bedre op ad dagen. Jeg er flere gange sendt hjem af mine kolleger, og jeg har også selv været med til at sende kolleger hjem, vi er nok lidt for pligtopfyldende 

Anmeld

19. oktober 2011

raca

nettemor skriver:

enig i det med at der er forskel på graderne af det.. men som pædagog er du jo som regel blevet smittet på arbejde (højst sandsynlig) når alle børnene er snottede og hoster det halve af vinteren..

nej.. børn i ins. behøves faktisk ikke være vold snottede og hæshostende hele vinteren... hvis der er rimelig håndhygieje og de er ude ofte, og ligende måder at begrænse og forhindre smitte på

jeg skelde mellem randenæse og lidt  host,

også der hvor man bruger så meget energi på at hoste og snotte at man er træt.. træt træt.. og der er hverken ins. eller børne tjæt med at man er der. ej heller børne hvis de har det sådan

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

raca skriver:

nej.. børn i ins. behøves faktisk ikke være vold snottede og hæshostende hele vinteren... hvis der er rimelig håndhygieje og de er ude ofte, og ligende måder at begrænse og forhindre smitte på

jeg skelde mellem randenæse og lidt  host,

også der hvor man bruger så meget energi på at hoste og snotte at man er træt.. træt træt.. og der er hverken ins. eller børne tjæt med at man er der. ej heller børne hvis de har det sådan

er enig i det meste men især det jeg har markeret med rødt.. men der er jo nemlig også forskel på graden af det..

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Henriette Aaby skriver:

Jeg har været småsnottet de sidste par uger, der ville jeg nok tage af sted. Men hvis jeg har en af dem hvor jeg har feber og er ynkelig, ja så bliver jeg hjemme til jeg er klar igen.

hvis man har feber så er det jo heller ikke bare en forkølelse (i mit hoved)

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

nettemor skriver:

når du er forkølet? altså er det at være syg hos dig? og som forkølet mener jeg, snottet, hoster øm i hals og svælg..

Ja..selvfølgelig gør jeg det.

Man skal passe på sig selv og så skal man heller ikke gå rundt og smitte andre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Rockertand skriver:

Nej, jeg tager selvfølgelig på arbejde - også selvom der er begyndende halsbetændelse, muskelsmerter osv., man kan nå langt på et par Panodiler, og som oftest bliver det bedre op ad dagen. Jeg er flere gange sendt hjem af mine kolleger, og jeg har også selv været med til at sende kolleger hjem, vi er nok lidt for pligtopfyldende 

så er det godt i passer på hinanden

men som nu hvor jeg er snottet men ellers frisk og klar så kan jeg ikke se man skal blive hjemme.. det er jo noget andet hvis man sidder og er helt 'druknet' i snot..

Anmeld

19. oktober 2011

Rockertand

så er det godt i passer på hinanden

men som nu hvor jeg er snottet men ellers frisk og klar så kan jeg ikke se man skal blive hjemme.. det er jo noget andet hvis man sidder og er helt 'druknet' i snot..

Fuldstændig enig, hvis man ellers er frisk, så er der ikke nogen grund til at sidde derhjemme 

Jeg er også nogle gange taget på arbejde uden stemme, men så er der andre, der må tage mine opkald, sådan er det.

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

SussieThyssen skriver:

Ja..selvfølgelig gør jeg det.

Man skal passe på sig selv og så skal man heller ikke gå rundt og smitte andre.

Kærligst
Sussie

også hvis du bare er små snottet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.