bliver du hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.127 visninger
56 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Nettemor

når du er forkølet? altså er det at være syg hos dig? og som forkølet mener jeg, snottet, hoster øm i hals og svælg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Hvem?

nettemor skriver:

når du er forkølet? altså er det at være syg hos dig? og som forkølet mener jeg, snottet, hoster øm i hals og svælg..

Nej, så ville jeg være syg halvdelen af året, der ska rigtig meget til før nogen af os blir hjemme.

Anmeld

19. oktober 2011

AnnaK89

Nej det gør jeg ikke. Så skulle jeg have lagt i min seng nu 

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Bondefruen skriver:

Nej, så ville jeg være syg halvdelen af året, der ska rigtig meget til før nogen af os blir hjemme.

det er lige netop det jeg tænker.. men har bare mødt mange der mener at det kvalificerer til at være syg. og så ville jeg da lige høre om det kun var mig der ikke syns det..

Anmeld

19. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg gør, men jeg studerer til kok, og der må man ikke komme hvis man er forkølet da der kan komme bakterier i maden.

Men havde jeg været på en anden uddannelse var jeg taget afsted.

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Nej det gør jeg ikke. Så skulle jeg have lagt i min seng nu 

os mig

Anmeld

19. oktober 2011

FogL

nettemor skriver:

Det kommer an på, hvor slemt det er. Hvis det gør meget ondt, og jeg hoster så meget, at jeg ikke kan tale og får ondt i halsen, så kan det godt ske jeg ville blive hjemme.

Er generelt sjældent syg, så slem forkølelse er også syg for mig  

Anmeld

19. oktober 2011

Hvem?

nettemor skriver:

det er lige netop det jeg tænker.. men har bare mødt mange der mener at det kvalificerer til at være syg. og så ville jeg da lige høre om det kun var mig der ikke syns det..

Åh, det håber jeg da ikke, sygdom forbinder jeg med sengeliggende og ikke, at være forkølet er vel en ganske almindelig hverdagsting (Det er det i hvert fald her)

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

benjamins'mor skriver:

Jeg gør, men jeg studerer til kok, og der må man ikke komme hvis man er forkølet da der kan komme bakterier i maden.

Men havde jeg været på en anden uddannelse var jeg taget afsted.

ja det kan jeg godt se men der er vel en vis hygiejne sådan et sted så man minimere det.. ? ellers er der vel tit under bemanding om vinteren?
hvror sætter de så grænsen. altså hvis du hoster må du så heller ikke komme?

Anmeld

19. oktober 2011

Mor Christa

Jeg bliver IKKE hjemme når jeg er forkølet! Synes ikke det e sygdom som sådan.. Jeg var dog igennem en ORDENTLIG omgang sidste uge, hvor jeg havde ekstemt ondt i halsen, hostede heele natten, snottet sad fast i hovedet på mig, og havde det generalt SUPER dårligt, men ingen feber.. Men i sådan en situation var jeg nok blevet hjemme, da jeg ikke kunne være nogle steder..
Men normalt når jeg bare er forkølet tager jeg af sted..
lige nu er jeg på barsel, så det var ikke nødvendigt for mig at "blvie hjemme" da jeg jo er hjemme Men føj, det er ikke sjovt at skulle være MOR hele dagen når man har det super skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.