bliver du hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Zelinasmor

nettemor skriver:

når du er forkølet? altså er det at være syg hos dig? og som forkølet mener jeg, snottet, hoster øm i hals og svælg..

Ja det gør jeg. Men nu er det sjældent det sker. Og jeg har altid høj feber når jeg er har ondt i halsen og hoster osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

DitteFisk

xoxotasha skriver:

Ja det gør jeg. Men nu er det sjældent det sker. Og jeg har altid høj feber når jeg er har ondt i halsen og hoster osv.

Samme her, der følger altid en ordentlig omgang feber med lige i starten når jeg har redt mig en ordentlig forkølelse. Får ondt i hele kroppen og kan ikke være nogen steder.. så ja, jeg bliver hjemme.. Jeg er dog også studerende og meget af tiden selv-studerende..

Dagen efter er det som regel gået over i alm forkølelse, og så er jeg på den igen.

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

nettemor skriver:

når du er forkølet? altså er det at være syg hos dig? og som forkølet mener jeg, snottet, hoster øm i hals og svælg..

Nej det bliver jeg ikke. Jeg får MEGET dårlig samvittighed over at melde mig syg.. Så skal være meget syg hvis jeg skal blive hjemme

Anmeld

19. oktober 2011

Zelinasmor

Gigl skriver:

Samme her, der følger altid en ordentlig omgang feber med lige i starten når jeg har redt mig en ordentlig forkølelse. Får ondt i hele kroppen og kan ikke være nogen steder.. så ja, jeg bliver hjemme.. Jeg er dog også studerende og meget af tiden selv-studerende..

Dagen efter er det som regel gået over i alm forkølelse, og så er jeg på den igen.

Lige præcis. Det tager kun lige en dag eller 2, så går feberen lidt i sig selv. Og man kan holde ud at være til igen

Men er jeg så dårlig at jeg ingen energi har, ja så bliver jeg nu altså hjemme!

Anmeld

19. oktober 2011

Lullaby

Hvis jeg er stoppet med snot, hoster, har hovedpine og er lidt varm så ja. Men bare ren snot så nej..

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

Det kommer an på hvor slemt det er.. Har lige haft en måned med lungebetændelse hvor jeg simpelthen blev nødt til at blive liggende fordi jeg var svimmel hvis jeg rejste mig op og følte at jeg ville falde om. Og så hostede jeg som en eller anden gøende vagt hund  men hvis jeg bare er snottet så tager jeg afsted.

Anmeld

19. oktober 2011

.....

Det kommer an på så meget . Hvis jeg ikke laver andet end at hoste, så bliver jeg hjemme, for det forstyrre både mig og andre at hører på en som hoster KONSTANT , og så er det altså ikke sjovt at være ude blandt andre mennesker mere.

Ellers plejer jeg nu at tage afsted de fleste gange

Synes dog at det er ekstremt ulækkert hvis folk sidder ved siden af én og pudser næse hele tiden, og derefter tager papiret i en pose, så de ikke hele tiden skal rende ud på toilettet at gøre det. Synes det er SÅ ulækkert, og så tænker jeg meget på at der sidder ulækre smittende bakterier i deres hånd.. Det lyder måske sindsygt, men når jeg er forkølet går jeg altid ud på toilettet for at pudse næse, og derefter vasker hænder så jeg ikke spreder bakterier..og ja, jeg har også gjort det de gange hvor jeg skulle ud og pudse næse 10.000 gange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.