bliver du hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Zelinasmor

nettemor skriver:

når du er forkølet? altså er det at være syg hos dig? og som forkølet mener jeg, snottet, hoster øm i hals og svælg..

Ja det gør jeg. Men nu er det sjældent det sker. Og jeg har altid høj feber når jeg er har ondt i halsen og hoster osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

DitteFisk

xoxotasha skriver:

Ja det gør jeg. Men nu er det sjældent det sker. Og jeg har altid høj feber når jeg er har ondt i halsen og hoster osv.

Samme her, der følger altid en ordentlig omgang feber med lige i starten når jeg har redt mig en ordentlig forkølelse. Får ondt i hele kroppen og kan ikke være nogen steder.. så ja, jeg bliver hjemme.. Jeg er dog også studerende og meget af tiden selv-studerende..

Dagen efter er det som regel gået over i alm forkølelse, og så er jeg på den igen.

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

nettemor skriver:

når du er forkølet? altså er det at være syg hos dig? og som forkølet mener jeg, snottet, hoster øm i hals og svælg..

Nej det bliver jeg ikke. Jeg får MEGET dårlig samvittighed over at melde mig syg.. Så skal være meget syg hvis jeg skal blive hjemme

Anmeld

19. oktober 2011

Zelinasmor

Gigl skriver:

Samme her, der følger altid en ordentlig omgang feber med lige i starten når jeg har redt mig en ordentlig forkølelse. Får ondt i hele kroppen og kan ikke være nogen steder.. så ja, jeg bliver hjemme.. Jeg er dog også studerende og meget af tiden selv-studerende..

Dagen efter er det som regel gået over i alm forkølelse, og så er jeg på den igen.

Lige præcis. Det tager kun lige en dag eller 2, så går feberen lidt i sig selv. Og man kan holde ud at være til igen

Men er jeg så dårlig at jeg ingen energi har, ja så bliver jeg nu altså hjemme!

Anmeld

19. oktober 2011

Lullaby