min pige kunne det samme som din dreng da hun var i den alder. Det er først nu her som 2 1/2 årig at hun er begyndt med hele sætninger osv.
Jeg begyndte at synge mere med hende, og det satte lidt mere skub i tingene. men det var først da hun var lidt over 2.
hun var heller ikke hurtig hverken med at kravle eller gå.
til gengæld er hun meget kvik i opfattelsen, og har været det længe...man kunne se på hende at hun til fulde forstod hvad der blev snakket om osv.
Hun har en utrolig god balance evne, og elsker at kravle klatre lege ude osv.
Jeg synes det lyder rigtig fint det din dreng kan.
Jeg har bare ladet hende være og ikke pacet noget....og nu er der bare fart på sproget. Det er helt vildt.
der var talepædagog ude ved min datters dagpleje (det tilsyn de nu skal) og hun sagde til dp moren at min datter ikke sagde så meget.....jamen ved du hvad sagde dp mor...hun skal nok kagle når du går

Børn kan godt mærke når de bliver "overvåget", og når der stilles "forventninger" til dem.....det er jeg helt sikker på. Det bidrager i hvert fald ikke med noget som helst positivt for udviklingen, at de kan se og høre, at de f.eks. ikke lever op til de krav som f.eks. din drengs dp mor tydeligt sætter. (lyder det til)
pøj pøj 
Anmeld