Er det virkelig SÅ skidt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ha ha, du beskriver lige min Anton. Sætter jeg mig med en pegebog kaster han bogen væk og henter hans gravko:0)

Hehe, og ved du hvad?? Med drenge i den alder tror jeg faktisk jeg ville blive mere bekymret hvis de hellere ville sidde stille og kigge bog end at lege.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Valle81

Honey<3 skriver:

Det kan godt være, aner det ikke!!

Men hendes lillebror på 11 mdr er slet ikke så langt fremme, men nogle få pludre ord kan han da komme med

Det tror jeg hun er, og det er super flot:0) Nogle børn har bare flair for det snakken:0)

Anmeld

18. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

Hehe, og ved du hvad?? Med drenge i den alder tror jeg faktisk jeg ville blive mere bekymret hvis de hellere ville sidde stille og kigge bog end at lege.....

Anmeld

18. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er næsten hver dag når vi henter ham så siger hun...

JA, IDAG HAR HAN JO HELLER IKKE SAGT NOGET!!!

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

Valle81 skriver:

Præcis, jeg har også en søn på 18 mdr og når jeg sætter mig ned for at pege i bog med ham, tager han bogen og kaster væk og finder sin gravko i stedet for:0)

Ja, i den alder gider de altså ikke rigtig at sidde stille og læse bøger. Det går bedre nu, men  nu er min søn jo også blevet 2 år, og han er rigtig begyndt at kopiere hvad vi siger. Det er så sjovt

Den anden dag havde vi f.eks. gæster, og jeg havde stillet en skal med chokolade på bordet, og han kommer hen og siger "lade" mens han nikker, og fortsætter med "Daniel lade", grinte lettere overrasket, for han har aldrig fået chokolade før, hvorfra vidste han så lige at det var noget han nok kunne lide?  Men der sker altså mange sjove ting med ham i øjeblikket. Skøn alder

Anmeld

18. oktober 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Han får læst en masse bøger, når han gider.... Han har krudt i røven og gider ikke sidde og glo i bøger når han i stedet for kan lege i haven!!

Det er også helt forståeligt at han ikke gider det, tror jeg nu heller ikke vi andre gad da vi var i den alder

Anmeld

18. oktober 2011

LR85

Anonym skriver:

Ejjj, du må sige hun skal tie stille. Min dreng på 20 måneder siger 10 ord ca. Og det er FINT!! Der kommer nye ord og er fin udvikling i hans sprog, også selvom der ikke er mere sprog endnu. Vær stolt a det han kan

Anmeld

18. oktober 2011

Lise

Min søn på 19 mdr siger slet ikke så mange ord. Han siger mor, avav, mere (det siger han til gengæld tit), mad... og så en hel masse ganske uforståeligt.

Men jeg er ikke bekymret. Hans storebror var også sen til at tale. De har begge fokuseret på det fysiske, og har brugt deres energi på det.

Min mor siger at min store INTET sagde før han blev 2 år. Men så snakkede han pludselig løs. Og min egen dreng på 4 år, han taler også helt fint nu. Men han var sørme en langsom starter.

Anmeld

18. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

Jeg synes du skal lukke hende af ved at sige, ved du hvad jeg har kontaktet SP ang hans sprog og hun vurdere at alt er helt normalt. Jeg er heller ikke selv bekymret, og nu har jeg ikke lyst at snakke mere om hans sprog:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.