Anonym skriver:
Heeeej.....
Min søn er 18 mdr og går i dagpleje. Dagplejemoren er nu begyndt at sige OFTE at hun da godt nok snart syntes der skal nogen ord og tale på min søn.... Jeg som mor syntes egentlig han kan sige en del ord, men vil gerne have jeres mening og derfor skriver jeg lige de ting han kan sige. For hvis det virkelig er dagplejemoren som har ret så må vi jo "øve" noget mere med ham.....
Mor, Far, Hej, Godav, Mad, Tis, Av, Dygtig, Hurra, Adder, Elsker dig, Sko, Op, Vov vov, Nej, Ja, Tak, baby, Ud, Pas på, Stotbror og bil.......
Det er de ting jeg har hørt ham sige, og syntes da det er okay af en på 18 mdr, men syntes dagplejemoren jo så åbenbart ikke og mener at hvis der ikke snart kommer noget sprog så skal vi gøre noget.....
Håber på en masse råd, kommentar og hjælp???
Mvh Ano ved jo ik hvem der kigger med, og ønsker ikke vores dagplejemor kan se jeg skriver her)
Min venindes pige er 20 mdr. og hun siger kun "mor" og "traktor". Det er i hvert fald alt hvad jeg har hørt hende sige og vi er tit sammen og jeg passer hende tit, så jeg synes da at din dreng er fint med!
Undskyld, men op i røven med hende dagplejemoren. Hvad er det for noget at sige?!