Jeg mødte Steen den 26 juli 2007.(vi har som små boede meget tæt på hinanden og kende nogle af de samme mennesker for den gang underligt)
Den 1 okt 2007. Fflytte han ind til mig og mine to børn.
Den 1 nov 2007. Flytte vi i vores eget hus
Den 24 dec 2007.Gik han på knæ og fri han til mig forand hele hans familie 23 mennesker+ os selv.Det er også mine svigersforældres 20 års forlovelsesdag den dato hihi.Viste vi så ikke lige.
Den 31 marts til 7 april 2009 var vi på vores første kæreste rejse til Tenrife.
Den 15 april 2009 teste jeg positiv gik i gang efter mens slutte i dec mdr 2008.Så fik ret hurtigt udfra de andre to børn jeg har tog det 10-11 mdr + 6 Sa og 2 Ma.Så endelig gravid efter kun 4 mdr.Ja og ca sket første dag på vores ferie
.
Den 20 april 2009 scannes om jeg er gravid efter 5 graviditester.
Taget fra min hjemmeside:
øvvvvvvvv hun kunne ikke se det vilde anden to sorte plætter men det kunne være så meget sagde hun. så hun ville godt lige send mig ud på næstved sygehsue og få taget en hcg blodprøve også hvis hun ikke have ringede om svar inden kl:15 skulle jeg ringe næste morgen mellem 9-12. Så vi tog der ud og der vente vi i 50 min så blev det min tur også vente og vente og vente vi hos steen mor og fra kl: bleve 14.30 så kørte vi i lidl og min søster ringede mit i lidl tro lige men nej.. Men vi nået ikke af snakke det vilde sammen så ringede et nr jeg ikke kendte og det var gynækologs sekerter.
DEN ER GOD NOK DU ER GRAVID.
JUBIIIIIII talle sagde hun var 230 og torsdag
skal jeg ha taget en ny hcg blodpøve og ny scanne nok en dag i næste uge.
Den. 27 april 2009.Til gynækologen og scannes.
Alt var super flot termin ca d.24-25 dec 2009. Pt den var 6,7 mm..Skal scannes igen den 11 maj og se hvor meget det er vokse..
dejligt af se den lille selv om det er meget småt.
Den 22 dec 2009. Igen igen op og scannes og snakke om af sætte mig igang og viste det ikke gik igang inden den 23 dec skulle jeg den 23 dec sættes igang skulle ringe ind kl 8 om morgen for af få en morgen tid osv.
Men den 23 dec kl 3 gik det igang og Tobias er født kl 8,27 den 23 dec 2009 stor dreng som ikke veje 3200 g men 4160 g hihi. før det var jeg oppe og fik løsnehinder ca 16 dage før uden held.
Nåå men tilbage til dit ? ja vi har nok været ret hurtigt alle gode gang 3 for mig siger jeg men gift er vi ikke i nu og vi har lige haft 4 års dag i sommers. Vi ville meget gerne begge to men det koster + jeg ville pt ikke få nogle penge så.Jeg håber på jeg snart kommer på flekjob så vi kan en dag gifte os og jeg stadig få lidt penge udbetalt. For pt ville vi midste ca 12500 om mdr i af være gift og det kan vi ikke få det til af køre rundt så øvøv.
Men en dag skal vi og håber da på snart vi blever jo ikke ynger.
Jeg ville da ønske vi var funde sammen den gang da jeg var 6-9 år gammel men dengang tænkte man jo ikke på fyre.Men her hjemme kalder vi hinden for min mand min kone selvom vi ikke er gift på papir.
Men steen er min enste rigtigt ene det er 180 %
.Ja og jeg hans siger han da selv *SSS*.
Ups det blev langt.
Jeg bleve lige reve med hihi.
Henriette