Hvor længe havde i været sammen da?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

DitteFisk

Den lykkelige skriver:

Vi er blevet forlovet for 2 måneder siden.. der havde vi været sammen i 2 år og 10 måneder..

Årh, bare det bliver mig ;D kæresten har sagt at han har fortalt en veninde, hvornår han vil fri til mig.. Og for min skyld må det da godt være... sådan.. snart haha.. ej, det er da også dejligt at være kærester, meeen ... ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Krussedulle

Gigl skriver:

Ja, til jer der er forlovet eller gift.. hvor længe havde i været kærester forinden?

Kæresten og jeg har været sammen 2½ år, og planlægger at starte projekt baby om et halv års tid..

Han joker lidt om, at han da godt ved hvornår og hvordan han vil fri til mig, og det pirre mig, for hvor ville jeg dog godt giftes altså ikke at vi har råd endnu, men jeg ville heller ikke have noget imod at være hans forlovede et stykke tid da

Så.. ja.. hvor længe havde i været kærester før ? .. og tillægs-spørgsmål.. hvor længe var i forlovet? Var det sådan traditionelt inden 1 år, eller hvordan?

Vi blev forlovet efter 14 mdr og gift efter 4,5 år sammen så ikke noget traditionelt over det

Anmeld

17. oktober 2011

Lisbeth1985

Vi blev forlovet,da vi havde været sammen i 3 år og gift,da vi havde været sammen i 4 år:-)

Anmeld

17. oktober 2011

K&S

Gigl skriver:

Ja, til jer der er forlovet eller gift.. hvor længe havde i været kærester forinden?

Kæresten og jeg har været sammen 2½ år, og planlægger at starte projekt baby om et halv års tid..

Han joker lidt om, at han da godt ved hvornår og hvordan han vil fri til mig, og det pirre mig, for hvor ville jeg dog godt giftes altså ikke at vi har råd endnu, men jeg ville heller ikke have noget imod at være hans forlovede et stykke tid da

Så.. ja.. hvor længe havde i været kærester før ? .. og tillægs-spørgsmål.. hvor længe var i forlovet? Var det sådan traditionelt inden 1 år, eller hvordan?

Manden friede på vores 2-års dag den 14. oktober  og vi blev gift året efter den 1. september

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

Nadia&Daniel skriver:

Og lige fået den første lejlighed sammen (så kan vi endelig flytte fra hans ungdomslejlighed)

Hvor lækkert! så kan det ikke være bedre..

Gad også godt kunne kalde min bedre halvdel for "min mand"

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

Lisbeth1985 skriver:

Vi blev forlovet,da vi havde været sammen i 3 år og gift,da vi havde været sammen i 4 år:-)

Dejligt Det ville ikke gøre noget hvis det også blev sådan her ;D

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

K&S skriver:

Manden friede på vores 2-års dag den 14. oktober  og vi blev gift året efter den 1. september

Æhj, hvor dejligt!

Anmeld

17. oktober 2011

TbCp

Gigl skriver:

Lyder dejligt

Synes jeg var lidt tidlig i mine tanker, da jeg tænker på det nu, hvor vi har været sammen i 2½ år, men det er da dejligt at finde ud af at det ikke er tilfældet

Vi har vist været ret hurtige hele vejen flyttede sammen fra dag 1, købte hus efter 3 mdr. Blev gravid efter 10 mdr osv når man kan mærke helt indeni at han er den rigtige så er det jo bare fantastisk

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

Krussedulle skriver:

Vi blev forlovet efter 14 mdr og gift efter 4,5 år sammen så ikke noget traditionelt over det

Lyder dejligt hvis vi bliver forlovet indenfor det næste årstid, så er jeg også ret sikker på der går længe imellem forlovelse og bryllup... jeg vil gerne have råd til det hele hehe!

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

TbCp skriver:

Vi har vist været ret hurtige hele vejen flyttede sammen fra dag 1, købte hus efter 3 mdr. Blev gravid efter 10 mdr osv når man kan mærke helt indeni at han er den rigtige så er det jo bare fantastisk

Det har du nok helt ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.