Hvor længe havde i været sammen da?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Hasselnødden

Ingen anelse, men kan da sætte et regnestykke op:

Blev kærester 25. januar 2007

Blev gravid med Elias omkring april 2009

Gemalen friede juleaften 2009 foran hele min familie, så der blev vi forlovede.

Elias kom til verden 13. januar 2010

Da han var 5 måneder friede gemalen rigtigt med Elias i bæreselen på Bornholm ved Helligdomsklipperne bare for os tre.

Vi blev gift d. 2 juni 2011

- Vi har aldrig spekuleret over traditioner hverken før, under eller efter hverken forhold, forlovelse eller bryllup.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

wolff-dagpleje

Jeg mødte min mand første gang i foråret 2000, men vi mistede kontakten.. Så fandt jeg ham på Fb, en dag i efteråret 2008, men havde på daværende tidspunkt en anden kæreste, men vi endte med at gå fra hinanden.. Så i December 2008 var der frit spil for mig og ham, vi blev kærester d. 21/12-2008, vi flyttede sammen d. 23/1-2009, jeg blev gravid 18 dage efter d. 10/2-2009, vores søn Aaron kom til verden 5uger for tidligt d. 29/9-2009 og vi blev gift på rådhuset på mine forældres bryllupsdag d. 23/1-2010... Så hos os er det gået stærkt, men det har bare været det helt rigtige for os, vi elsker hinanden ubetinget... Men han har dog lovet mig, et rigtigt frieri efterfulgt af et STORT kirkebryllup :-) Men først skal vi lige have en positiv g-test og barn nr 2 på plads :-)

Anmeld

18. oktober 2011

anmaj

Gigl skriver:

Ja, til jer der er forlovet eller gift.. hvor længe havde i været kærester forinden?

Kæresten og jeg har været sammen 2½ år, og planlægger at starte projekt baby om et halv års tid..

Han joker lidt om, at han da godt ved hvornår og hvordan han vil fri til mig, og det pirre mig, for hvor ville jeg dog godt giftes altså ikke at vi har råd endnu, men jeg ville heller ikke have noget imod at være hans forlovede et stykke tid da

Så.. ja.. hvor længe havde i været kærester før ? .. og tillægs-spørgsmål.. hvor længe var i forlovet? Var det sådan traditionelt inden 1 år, eller hvordan?

Min mand og jeg startede som kærester da jeg var 17, så der gik alligevel 4 år før han faldt på knæ, og han tror på man kun skal være forlovet 1 år og vi blev så gift 1 måned før vi havde været sammen i 5 år. Året efter 5 dage efter bryllupsdag kom vores store søn og 22 måneder senere kom vores anden søn.

vildt at tænke på at nu har vi været sammen i 8 åår, vøret gift i 3 har to børn, det ene på 2 år og den anden på 5 mdr.

Anmeld

18. oktober 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Mødtes i september 2001

Blev kærester i oktober 2002

Blev forlovet i juni 2004

Blev gift i juli 2007

Blev gravid første gang i juli 2008 (vores lille engel)

Blev gravid anden gang i marts 2009

Blev forældre november 2009 (vores dejlige datter)

Så vi har snart været kærester i 9 år

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

18. oktober 2011

Mortiltodrenge

Vi blev forlovet på vores 1 års kærestedag og blev gift 1 år og 2 mdr. efter.

Vi har nu været gift i 12 år

Anmeld

18. oktober 2011

Nadia&Daniel

Gigl skriver:

Hvor lækkert! så kan det ikke være bedre..

Gad også godt kunne kalde min bedre halvdel for "min mand"

Tja, har faktisk næsten altid kaldt Daniel for min mand.. Det gjorde/gør man i vores omgangskreds i Daniels fodboldklub.. Jeg bliver også kaldt for Danny's dame af alle drengene dernede (synes jeg er meget hyggeligt)

Anmeld

18. oktober 2011

AnnaK89

Vi blev gift i juni og til december har vi været sammen i 4 år. Så ca. 3½ år

Anmeld

18. oktober 2011

Muhmi

Min kæreste og jeg var venner før vi begyndte at være kærester.

Så vi var venner i ca. halvandet år, begyndte at kæreste, begyndte med projekt baby efter et par mdr. (Vi kendte jo hinanden rigtig godt i forvejen) Vi blev forlovet for halvandet år siden (ca. den dag Silas blev lavet) og vi skal giftes til maj.

Anmeld

18. oktober 2011

anynom

Gigl skriver:

Ja, til jer der er forlovet eller gift.. hvor længe havde i været kærester forinden?

Kæresten og jeg har været sammen 2½ år, og planlægger at starte projekt baby om et halv års tid..

Han joker lidt om, at han da godt ved hvornår og hvordan han vil fri til mig, og det pirre mig, for hvor ville jeg dog godt giftes altså ikke at vi har råd endnu, men jeg ville heller ikke have noget imod at være hans forlovede et stykke tid da

Så.. ja.. hvor længe havde i været kærester før ? .. og tillægs-spørgsmål.. hvor længe var i forlovet? Var det sådan traditionelt inden 1 år, eller hvordan?

Vi var kærester i 6½ år før vi blev forlovede og så blev vi gift 7 måneder senere Projekt baby blev startet cirka et halvt år efter vi blev gift og hun kommer til verden fire måneder efter vores 1 års bryllupsdag =D

Anmeld

18. oktober 2011

Københavnermor

Vi havde været hinandens rigtig gode venner i et halvt/helt års tid inden vi blev officielt kærester.

Vi blev kærester i oktober 2006 

Vi blev forlovet i februar 2007 

Vi blev gift i juni 2007 

Vi venter vores 1. barn med termin ca. på vores 4 1/2 års bryllupsdag december 2011... 

Så vi havde været kærester i 4 måneder før vi blev forlovet og så var vi forlovet i 4 måneder før vi blev gift. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.