Hvor længe havde i været sammen da?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

Azubinen

Gigl skriver:

Ja, til jer der er forlovet eller gift.. hvor længe havde i været kærester forinden?

Kæresten og jeg har været sammen 2½ år, og planlægger at starte projekt baby om et halv års tid..

Han joker lidt om, at han da godt ved hvornår og hvordan han vil fri til mig, og det pirre mig, for hvor ville jeg dog godt giftes altså ikke at vi har råd endnu, men jeg ville heller ikke have noget imod at være hans forlovede et stykke tid da

Så.. ja.. hvor længe havde i været kærester før ? .. og tillægs-spørgsmål.. hvor længe var i forlovet? Var det sådan traditionelt inden 1 år, eller hvordan?

Vi mødte hinanden i dec. '08, blev forlovede i juli '09, blev gift den 21.11.09 og jeg er sat til at føde vores første barn den 14.04.12, så man kan sige at vi har været ret hurtige, men når den rigtige følelse er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

tina76

Gigl skriver:

Ja, til jer der er forlovet eller gift.. hvor længe havde i været kærester forinden?

Kæresten og jeg har været sammen 2½ år, og planlægger at starte projekt baby om et halv års tid..

Han joker lidt om, at han da godt ved hvornår og hvordan han vil fri til mig, og det pirre mig, for hvor ville jeg dog godt giftes altså ikke at vi har råd endnu, men jeg ville heller ikke have noget imod at være hans forlovede et stykke tid da

Så.. ja.. hvor længe havde i været kærester før ? .. og tillægs-spørgsmål.. hvor længe var i forlovet? Var det sådan traditionelt inden 1 år, eller hvordan?

Vi lærte hinanden at kende Nov. 97

fik ring på den 14 Aug. 98,

blev gift den 24 Aug.02

Fik det første barn sammen Juni 99

Nr. 2 Okt. 00

Har selv en stor søn på 17 år, fra et tidligere forhold

Anmeld

23. oktober 2011

maria1988

jeg var sammen med min kæreste en månde da jeg blev gravid og jeg var sammen med ham i 3-4 månder og nu har jeg været sammen med hani 7-8 månder og han har friet til mig

men jeg vil først giftes efter jeg har født og den lille er nogen månder gammel

Anmeld

23. oktober 2011

Vivian87

Manden friede juleaften 2009, da vi havde været sammen i 2,5 år, og vi blev gift på vores 3års dag den 21. september 2010 og jeg venter vores første barn 1. januar 2012 når vi har været sammen i ca. 4,5 år

Anmeld

23. oktober 2011

MIWULA

vi flyttede sammen da vi havde været sammen i 1½ år

Blev gift på rådhuset januar 2011

og fik jamie marts 2011

og skal så giftes igen febuar 2012 rigtig kirke bryllup.

Vi har været sammen i 5½ år.

Anmeld

24. november 2011

Lykkegror

Gigl skriver:

Jeg skal giftes til sommer og har kendt min dejlige kæreste i næsten 10 år. Vi blev kærester for 3 år siden og har været forlovet i 1 år... 

Tillykke med den dejlige beslutning 

Anmeld

24. november 2011

Rosa

Vi var sammen 4,5 år, blev forlovet efter 4 år, gift en måned senere og separeret 4-5 måneder efter det. 

Anmeld

24. november 2011

Klokkeblomst88

Vi har været sammen 7 år, men venter stadig på, at han falder på knæ og frier

Anmeld

24. november 2011

Hulubulu86

Vi var egentlig aldrig kaerester .

Vi moedtes med henblik paa en evt forlovelse, og 5 dage efter jeg var taget til Dubai hvor han boede blev vi gift (det var ikke helt planen det skulle gaa saa hurtigt). 3 dage efter det skulle jeg desvaerre hjem til danmark og til eksamen. Vi saa ikke hinanden igen foer 2mdr senere hvor vi flyttede sammen i London

Vi naaede vel at vaere forlovet i under 24 timer

Anmeld

24. november 2011

DitteFisk

Æhj, hvor hyggeligt at min tråd er blevet taget frem igen

Tak for alle jeres svar

Jeg kigger sommetider på brudekjoler, og forestiller mig at det bliver mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.