Hvor længe havde i været sammen da?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.054 visninger
81 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

DitteFisk

Ja, til jer der er forlovet eller gift.. hvor længe havde i været kærester forinden?

Kæresten og jeg har været sammen 2½ år, og planlægger at starte projekt baby om et halv års tid..

Han joker lidt om, at han da godt ved hvornår og hvordan han vil fri til mig, og det pirre mig, for hvor ville jeg dog godt giftes altså ikke at vi har råd endnu, men jeg ville heller ikke have noget imod at være hans forlovede et stykke tid da

Så.. ja.. hvor længe havde i været kærester før ? .. og tillægs-spørgsmål.. hvor længe var i forlovet? Var det sådan traditionelt inden 1 år, eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Mor til Mike

Gigl skriver:

Ja, til jer der er forlovet eller gift.. hvor længe havde i været kærester forinden?

Kæresten og jeg har været sammen 2½ år, og planlægger at starte projekt baby om et halv års tid..

Han joker lidt om, at han da godt ved hvornår og hvordan han vil fri til mig, og det pirre mig, for hvor ville jeg dog godt giftes altså ikke at vi har råd endnu, men jeg ville heller ikke have noget imod at være hans forlovede et stykke tid da

Så.. ja.. hvor længe havde i været kærester før ? .. og tillægs-spørgsmål.. hvor længe var i forlovet? Var det sådan traditionelt inden 1 år, eller hvordan?

Vi er ikke gift endnu, men vi blev forlovet efter 10 måneder sammen  

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

Misselbek skriver:

Vi er ikke gift endnu, men vi blev forlovet efter 10 måneder sammen  

Dejligt hvor længe har i så været forlovet? Og planlægger i bryllup sådan ude i den nære fremtid?

Anmeld

17. oktober 2011

Nadia&Daniel

Vi flyttede sammen efter 3 mdr. kæresteri 

Planlage babyprojekt 2 mdr. før vores 1 års dag (dog mistede vi det første)

Blev forlovedet på vores 1 års dag

Blev forældre 11 dage efter vores 2 års dag

Blev gift den 12.02.2011 - 2 mdr. og 2 dage før vores 2½ års dag

Og har lige haft 3 års dag - og har planer om nr. 2 inden for 2 år

Anmeld

17. oktober 2011

TbCp

Vi havde været kærester i 15 mdr da han friede og vi blev gift 3 mdr senere

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

Nadia&Daniel skriver:

Vi flyttede sammen efter 3 mdr. kæresteri 

Planlage babyprojekt 2 mdr. før vores 1 års dag (dog mistede vi det første)

Blev forlovedet på vores 1 års dag

Blev forældre 11 dage efter vores 2 års dag

Blev gift den 12.02.2011 - 2 mdr. og 2 dage før vores 2½ års dag

Og har lige haft 3 års dag - og har planer om nr. 2 inden for 2 år

Romaantic <3

Anmeld

17. oktober 2011

Den lykkelige

Vi er blevet forlovet for 2 måneder siden.. der havde vi været sammen i 2 år og 10 måneder..

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

TbCp skriver:

Vi havde været kærester i 15 mdr da han friede og vi blev gift 3 mdr senere

Lyder dejligt

Synes jeg var lidt tidlig i mine tanker, da jeg tænker på det nu, hvor vi har været sammen i 2½ år, men det er da dejligt at finde ud af at det ikke er tilfældet

Anmeld

17. oktober 2011

Nadia&Daniel

Gigl skriver:

Romaantic <3

Og lige fået den første lejlighed sammen (så kan vi endelig flytte fra hans ungdomslejlighed)

Anmeld

17. oktober 2011

Mor til Mike

Gigl skriver:

Dejligt hvor længe har i så været forlovet? Og planlægger i bryllup sådan ude i den nære fremtid?

8 måneder vi regner med at blive gift i 2012 engang :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.