Hvor længe havde i været sammen da?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Camillee

Vi var kærester i 5 år og 18 dage, før vi blev gift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Lisbeth1985

Gigl skriver:

Dejligt Det ville ikke gøre noget hvis det også blev sådan her ;D

Det håber jeg,at det gør:-)

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

Camillee skriver:

Vi var kærester i 5 år og 18 dage, før vi blev gift

Så var i også bare sikre på at det skulle være jer dejligt!

Anmeld

17. oktober 2011

Krussedulle

Gigl skriver:

Lyder dejligt hvis vi bliver forlovet indenfor det næste årstid, så er jeg også ret sikker på der går længe imellem forlovelse og bryllup... jeg vil gerne have råd til det hele hehe!

Det lyder dejligt min mand og jeg giftede os bare i al hemmelighed på rådhuset vores familier fik det af vide bagefter det syntes vi var en lidt anderledes måde at gøre det på

Anmeld

17. oktober 2011

Valle81

Gigl skriver:

Ja, til jer der er forlovet eller gift.. hvor længe havde i været kærester forinden?

Kæresten og jeg har været sammen 2½ år, og planlægger at starte projekt baby om et halv års tid..

Han joker lidt om, at han da godt ved hvornår og hvordan han vil fri til mig, og det pirre mig, for hvor ville jeg dog godt giftes altså ikke at vi har råd endnu, men jeg ville heller ikke have noget imod at være hans forlovede et stykke tid da

Så.. ja.. hvor længe havde i været kærester før ? .. og tillægs-spørgsmål.. hvor længe var i forlovet? Var det sådan traditionelt inden 1 år, eller hvordan?

Jamen vi begyndte faktisk projekt baby efter lidt over et halvt år sammen, vi gas begge et barn fra tidligere forhold

Anton kom til verdenen den 27032010 hvor vi havde været sammen i ca 1 1/2 år. 3 mdr efter var jeg gravid igen. Vi blev gift 19032011 efter ca 2 1/2 år sammen og Arthur kom til verdenen 16042011

Anmeld

17. oktober 2011

norenberg

vi blev forlovet på vores et års dag og 12 dage senere fødte jeg vores datter, og så blev vi gift 11 mdr senere...så her gik det stærkt...

Anmeld

17. oktober 2011

Camillee

Gigl skriver:

Så var i også bare sikre på at det skulle være jer dejligt!

Ja man kan rolig sige vi kender hinandens positive og negative sider (:
Jeg var 17 år da vi kom sammen og vi fik ELias i august 2010

Anmeld

17. oktober 2011

-Sigrid-

Vi blev kærester i starten af marts '10 

Flyttede sammen i slutningen af april '10

Blev gravid (uheld) og mistede august '10 

Besluttede os for at begynde PB oktober '10 

Blev forlovede d. 17. dec '10 

Positiv g-test maj '11 

Kæmpe lejlighed august '11 

Lillepigen januar '12

Bryllup d. 19. maj '12 

Baby om 3-4 år igen 

Anmeld

17. oktober 2011

DitteFisk

Krussedulle skriver:

Det lyder dejligt min mand og jeg giftede os bare i al hemmelighed på rådhuset vores familier fik det af vide bagefter det syntes vi var en lidt anderledes måde at gøre det på

Nice mine forældre ville på alle måder slå hånden af mig og ALDRIG tale til mig igen hvis vi gjorde det skjult ;D haha.. måske overdrivelse.. men... derhen af.. hehe

Anmeld

17. oktober 2011

Krussedulle

Gigl skriver:

Nice mine forældre ville på alle måder slå hånden af mig og ALDRIG tale til mig igen hvis vi gjorde det skjult ;D haha.. måske overdrivelse.. men... derhen af.. hehe

Haha ja det lyder ikke så godt!! Her var der ingen sure miner fra vores forældre.. Meen vi havde også valgt en drilsk dato:.. 1. April!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.