Vil også have pæn gravid-mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Loan

Wimmie skriver:

Det satser vi på at vi får så  

Den hopper jeg glædeligt med på 30+4 og selv min nye udlejer's kone synes min mave er lille og slet ikke i nærheden af hvad hun havde ved sine graviditeter og manden har os kommenteret at han ikke synes den er så stor.. Hulk..

- Men satser på det nok skal komme, ellers må jeg ud og inverstere i noget tøj som rigtig kan fremhæve maven.

Det ikke sjovt når man har været stor og maven ser ud til at hænge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Laulund87

Jeg synes altså at du har en pæn mave, færdig!

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Loan skriver:

Den hopper jeg glædeligt med på 30+4 og selv min nye udlejer's kone synes min mave er lille og slet ikke i nærheden af hvad hun havde ved sine graviditeter og manden har os kommenteret at han ikke synes den er så stor.. Hulk..

- Men satser på det nok skal komme, ellers må jeg ud og inverstere i noget tøj som rigtig kan fremhæve maven.

Det ikke sjovt når man har været stor og maven ser ud til at hænge

Det er nemlig lige dét...

Dog er jeg sådan set ligeglad med størrelsen på maven, det er formen jeg er ked af

Men sådan er det jo når man har været stor og ens mave ikke helt ville forsvinde

Når jeg har fået de børn jeg skal have, har jeg også planer om at få fjernet overflødig maveskind, for det bliver næppe pænere at se på efter et par graviditeter

Anmeld

9. oktober 2011

AnneBJ

Min mave var også bare "flad og lang" ... det lignede alt for massivt indtag af flødeboller i stedet for en baby... Men lige pludselig kom det - nærmest i løbet af en uge, at den blev kuglerund! Jeg tror det er fordi, at han allerede meget tidligt lå rigtigt, og lå langt nede!

Jeg kan godt forstå du synes det er træls, men det er heldigvis vigtigst at den lille pige har det godt! (og så synes jeg altså du har en fin mave - 2 graviditeter/gravide - er jo ikke ens!)

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Laulund87 skriver:

Jeg synes altså at du har en pæn mave, færdig!

Hehe, tak skal du have

Tøj kan dog gøre meget...tør slet ikke at smide et nøgen-mave billede herind...*gys*

Anmeld

9. oktober 2011

Laulund87

Wimmie skriver:

Hehe, tak skal du have

Tøj kan dog gøre meget...tør slet ikke at smide et nøgen-mave billede herind...*gys*

Man synes altid selv det er slemt, men det er det i virkeligheden nok slet ikke

Desuden kommer det jo ikke an på hvordan maven har det, men hvordan indholdet har det

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Laulund87 skriver:

Man synes altid selv det er slemt, men det er det i virkeligheden nok slet ikke

Desuden kommer det jo ikke an på hvordan maven har det, men hvordan indholdet har det

Indholdet har det heldigvis fint

Det andet er jo bare mine hormonelle selvværds-komplekser

Anmeld

9. oktober 2011

come2

kan godt se det kunne forståes lidt surt. Det må du undskylde. Det tager jeg til mig.

Mente i bund og grund bare at man skla prøve at glæde sig over det gode i livet, fremfor at ærge sig over det dårlige.

jeg synes bestemt din mave ser fin ud og er sikker på din babyhule vokser sig stor og endnu mere fin.

Anmeld

9. oktober 2011

Nessie

Jeg synes altså at du ser fin ud, og da I var ude at fotografere os, var man da ikke i tvivl om at det var en gravid-mave og ikke en for-mange-flødeboller-mave

Anmeld

9. oktober 2011

K&S

Wimmie skriver:

Jep, som overskriften siger, så er min mave bare ikke særlig pæn 

Jeg er nu 30+0 i dag, og den er da vokset, men den er bare ikke flot og struttende som de fleste gravid-maver på dette tidspunkt. Jeg går slet ikke i stramme bluser/kjoler fordi jeg ikke ser gravid ud men bare tyk og "delle-agtig" *suk*

Vil bare så gerne have en rund og fast strut-mave og ikke en lasket hænge-gravidmave 

Det skyldes dog nok at jeg for nogle år siden gennemgik et større vægttab, og det fik jeg desværre lidt "hængemave" af  

Du kan godt være STOLT af din gravide mave, jeg synes den er SUPER fin

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det fungerede ikke for mig med graviditetsbukser med elastik op over maven, jeg foldede dem gerne ned under maven, det gjorde mere for MIN mave  men jeg er også meget lav. Det har jo også noget at sige, hvor "langt" et mavestykke, der er at vokse på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.