Vil også have pæn gravid-mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Ranarupta

Wimmie skriver:

Jep, som overskriften siger, så er min mave bare ikke særlig pæn 

Jeg er nu 30+0 i dag, og den er da vokset, men den er bare ikke flot og struttende som de fleste gravid-maver på dette tidspunkt. Jeg går slet ikke i stramme bluser/kjoler fordi jeg ikke ser gravid ud men bare tyk og "delle-agtig" *suk*

Vil bare så gerne have en rund og fast strut-mave og ikke en lasket hænge-gravidmave 

Det skyldes dog nok at jeg for nogle år siden gennemgik et større vægttab, og det fik jeg desværre lidt "hængemave" af  

Wow!Jeg synes, at du ser skidegodt ud!Både babyhulen og moar, der bærer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Wimmie

Ranarupta skriver:

Wow!Jeg synes, at du ser skidegodt ud!Både babyhulen og moar, der bærer

Tak skal du have; det var sødt sagt 

Jeg skal nok bare bide mine komplekser i mig og prøve at være glad for maven - og nyde min graviditet 

Anmeld

10. oktober 2011

Wimmie

AnneBJ skriver:

Min mave var også bare "flad og lang" ... det lignede alt for massivt indtag af flødeboller i stedet for en baby... Men lige pludselig kom det - nærmest i løbet af en uge, at den blev kuglerund! Jeg tror det er fordi, at han allerede meget tidligt lå rigtigt, og lå langt nede!

Jeg kan godt forstå du synes det er træls, men det er heldigvis vigtigst at den lille pige har det godt! (og så synes jeg altså du har en fin mave - 2 graviditeter/gravide - er jo ikke ens!)

Altså jeg kan nok heller ikke helt udelukke dét med flødebollerne, hehe 

Og ja, jeg vil prøve at nyde det i stedet for at ærge mig - så kan jeg jo håbe på at den runde mave pludselig kommer 

Anmeld

10. oktober 2011

Wimmie

come2 skriver:

kan godt se det kunne forståes lidt surt. Det må du undskylde. Det tager jeg til mig.

Mente i bund og grund bare at man skla prøve at glæde sig over det gode i livet, fremfor at ærge sig over det dårlige.

jeg synes bestemt din mave ser fin ud og er sikker på din babyhule vokser sig stor og endnu mere fin.

Jeg tog det såmænd ikke som værende surt...måske bare lidt unfair 

Men det er helt ok, og du har da helt ret i at det er bedst at fokusere på det positive frem for det negative; det gør jeg heldigvis også det meste af tiden, da jeg har en forholdsvis komplikationsfri graviditet 

Anmeld

10. oktober 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Jeg synes altså at du ser fin ud, og da I var ude at fotografere os, var man da ikke i tvivl om at det var en gravid-mave og ikke en for-mange-flødeboller-mave

Hehe, tak skal du have 

Det var nok alligevel 90% baby-mave og 10% flødebolle-mave 

Anmeld

10. oktober 2011

Wimmie

K&S skriver:

Du kan godt være STOLT af din gravide mave, jeg synes den er SUPER fin

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det fungerede ikke for mig med graviditetsbukser med elastik op over maven, jeg foldede dem gerne ned under maven, det gjorde mere for MIN mave  men jeg er også meget lav. Det har jo også noget at sige, hvor "langt" et mavestykke, der er at vokse på

Jeg fandt hurtigt ud af at ventebukserne var fantastiske - jeg er heller ikke voldsomt høj, men de sidder nu rigtig godt omkring min mave 

Dog synes jeg det er nærmest umuligt at finde nogen der passer i længden; især i H&M er de alt alt for lange - og jeg er alligevel relativt langbenet i forhold til min højde 

Anmeld

10. oktober 2011

K&S

Wimmie skriver:

Jeg fandt hurtigt ud af at ventebukserne var fantastiske - jeg er heller ikke voldsomt høj, men de sidder nu rigtig godt omkring min mave 

Dog synes jeg det er nærmest umuligt at finde nogen der passer i længden; især i H&M er de alt alt for lange - og jeg er alligevel relativt langbenet i forhold til min højde 

Jeg gik stort set ikke i andet end leggins og strømpebukser, men jeg havde også termin i august

Anmeld

10. oktober 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Hehe, tak skal du have 

Det var nok alligevel 90% baby-mave og 10% flødebolle-mave 

Det er også sådan det skal være

Anmeld

10. oktober 2011

Muffin_girl

Wimmie skriver:

Tusinde tak

Det ville jeg også ønske at jeg syntes, men jeg håber det kommer

Det tror jeg helt sikkert

Anmeld

10. oktober 2011

Clisolka

Jeg synes også som de andre at du har en rigtig smuk babymavse  Den må du endelig ikke være ked af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.