Vil også have pæn gravid-mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.422 visninger
59 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Wimmie

Jep, som overskriften siger, så er min mave bare ikke særlig pæn 

Jeg er nu 30+0 i dag, og den er da vokset, men den er bare ikke flot og struttende som de fleste gravid-maver på dette tidspunkt. Jeg går slet ikke i stramme bluser/kjoler fordi jeg ikke ser gravid ud men bare tyk og "delle-agtig" *suk*

Vil bare så gerne have en rund og fast strut-mave og ikke en lasket hænge-gravidmave 

Det skyldes dog nok at jeg for nogle år siden gennemgik et større vægttab, og det fik jeg desværre lidt "hængemave" af  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Wimmie skriver:

Jeg er nu 30+0 i dag, og den er da vokset, men den er bare ikke flot og struttende som de fleste gravid-maver på dette tidspunkt. Jeg går slet ikke i stramme bluser/kjoler fordi jeg ikke ser gravid ud men bare tyk og "delle-agtig" *suk*

Vil bare så gerne have en rund og fast strut-mave og ikke en lasket hænge-gravidmave 

Det skyldes dog nok at jeg for nogle år siden gennemgik et større vægttab, og det fik jeg desværre lidt "hængemave" af  

jeg synes din mave er super fin 

Ligner man ligger rigtig godt og trygt derinde

min mave ligner desuden lidt din 

Anmeld

9. oktober 2011

Rødhætte

Wimmie skriver:

Jeg synes du har en rigtig fin gravid maven! Man kan da nemt se at du har en lille spir i maven..

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Höör skriver:

jeg synes din mave er super fin 

Ligner man ligger rigtig godt og trygt derinde

min mave ligner desuden lidt din 

Tak 

Jeg har bare dårlig mave-selvtillid - synes bare den er så bulet og "dellet"

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Rødhætte skriver:

Jeg synes du har en rigtig fin gravid maven! Man kan da nemt se at du har en lille spir i maven..

Tak skal du have 

Jeg synes bare min mave virker så "aflang" og hænger i stedet for at strutte så flot som mange gravides maver gør... Går normalt kun i lidt løsere bluser og kjoler (dem der er skåret under brystet).

Anmeld

9. oktober 2011

NJN

Hold da op, pjat med dig. Det er da en flot mave du har! 

Anmeld

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Wimmie skriver:

Tak 

Jeg har bare dårlig mave-selvtillid - synes bare den er så bulet og "dellet"

I know how you feel, og jeg er kun i uge 27

Jeg fandt første mikro strækmærke i nat og fik nærmest sat hele huset og en whippet og en papillon og 2 katte overstyr fordi det passede IKKE i min plan 

Men er 100% på at de små bebser derinde er fuldstændig ligeglade om maverne så var stjerne formet, de NYDER bare deres luksus hotel ophold

Anmeld

9. oktober 2011

Rødhætte

Wimmie skriver:

Tak skal du have 

Jeg synes bare min mave virker så "aflang" og hænger i stedet for at strutte så flot som mange gravides maver gør... Går normalt kun i lidt løsere bluser og kjoler (dem der er skåret under brystet).

Synes bestemt du skal være glad og stolt over din mave.. Gravide maver er meget forskellige. Jeg blev ikke særlig stor i min graviditet, og det tænkte jeg også meget over i starten.. Men synes nu man skal se forskelligehederne som en positiv ting!

Anmeld

9. oktober 2011

4kløver

Syndes også at din mave er fin..

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

NJN skriver:

Hold da op, pjat med dig. Det er da en flot mave du har! 

Tak skal du have 

Min mave er glad for komplimenten, hehe - den trænger til et selvværdsboost 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.