Vil også have pæn gravid-mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Leonora

Jeg synes du ser så fin ud... Hvis du vil hjælpe formen lidt på vej kan du gøre som jeg - købe nogle strømpebukser der kan nå op under brystet ... H&M har nogle skønne nogle

Go søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Phoenix

Synes sagtens man kan se du er gravid og bestemt ikke tyk. Du er jo slank alle andre steder end lige på mavsen. Men tror at maven rigtig bliver struttende, her de sidste uger af graviditeten. Så det kommer nok. Og desuden synes jeg faktisk du bærer din graviditet rigtig pænt. Strutmave eller ej 

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

come2 skriver:

istedet for at være ked af din mave, så glæd dig over du overhovedet venter et barn.

Jeg har prøvet lææænge, så jeg synes da du skal sætte pris på det, istedet for at ærge dig over maven måske ik er som du ønsker.

ikke kritik, bliver bare lidt jaaa ;O))

Du skriver at det ikke er kritik, men det passer vist ikke helt

Jeg synes ikke det er fair at sætte det sådan op; at bare fordi man er  blevet gravid så må man ikke klage, være ked af sit udseende eller hvordan?

Jeg har selv været i fertilitetsbehandling og er blevet gravid via Icsi, så jeg ved skam godt hvordan det er ikke at kunne blive gravid...Og tro mig; jeg er skam glad for at være blevet det, men det ændrer desværre ikke på det faktum at man godt kan være ked af sin mave, godt kan være ked af strækmærker, ekstra kilo, trist hår, humørsvininger, hævede led og strandet-hval effekten

Så jeg synes ikke det er rimeligt (kritik eller ej), at sige at man jo i det hele taget skal være glad for at man overhovedet er blevet gravid - i så fald måtte man jo ikke klage over noget i sin graviditet af risiko for at såre de der stadig prøver...

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Stefanie8 skriver:

Ej smukke, jeg synes din mave er så fin (den er faktisk svær at få øje på når du sidder ned jo, he he... Jeg synes altså den er fin og du skal bare gå i stramt tøj, så den rigtig bliver vist frem 

Knus

Stefanie 

Tak søde

Dét med det stramme tøj har jeg ikke helt mod på endnu...måske det kommer hvis maven bliver lidt rundere

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Leonora skriver:

Jeg synes du ser så fin ud... Hvis du vil hjælpe formen lidt på vej kan du gøre som jeg - købe nogle strømpebukser der kan nå op under brystet ... H&M har nogle skønne nogle

Go søndag

Ja, sådan nogle skal jeg have fat i... i forvejen er de eneste bukser jeg kan gå i vente-bukser der også går helt op til brystet - det hjælper også lidt...men ikke helt nok.

Håber det kommer

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Phoenix skriver:

Synes sagtens man kan se du er gravid og bestemt ikke tyk. Du er jo slank alle andre steder end lige på mavsen. Men tror at maven rigtig bliver struttende, her de sidste uger af graviditeten. Så det kommer nok. Og desuden synes jeg faktisk du bærer din graviditet rigtig pænt. Strutmave eller ej 

Tusinde tak

Jeg håber også maven kommer til at strutte lidt mere i løbet af de sidste par måneder, så det ser lidt pænere ud. Jeg er dog blevet lidt rundere andre steder end på maven også (især røv og hofter, hehe) - har taget 10½ kg på nu...men det gør mig ikke så meget. Det værste er stadig mavens form - jeg har den der dumme delle lige under navlen

Anmeld

9. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har det præcis på samme måde som dig! I morgen er jeg 25 uger henne, og min mave ligner også bare... tja, ikke noget der er gravid i hvert fald  synes jeg selv... Men alle andre synes noget helt andet

Synes altså din mave ser dejlig ud!

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Isabeau skriver:

Et lille trick; ta' et bælte på lige under brystet, så fremhæver det maven :p

Jep, det bruger jeg også til kjoler og tunikaer

Jeg bryder mig ikke om at tøjet er alt for oversize og uformeligt, så bælter gør underværker

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Jeg har det præcis på samme måde som dig! I morgen er jeg 25 uger henne, og min mave ligner også bare... tja, ikke noget der er gravid i hvert fald  synes jeg selv... Men alle andre synes noget helt andet

Synes altså din mave ser dejlig ud!

Ja, meget af det er nok bare i ens eget hovede  Det er dog stadig lidt trist når man ser alle disse fine runde "kugle-maver" - selv min mand har kommenteret formen på min - ikke på en negativ måde overhovedet, men han synes også den ser anderledes ud end andre gravide...

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

pastry26 skriver:

Må indrømme at jeg ved første øjekast ikke lagde så meget mærke til din mave..men mere de flotte blå øjne du har!!!!  Maven ser fin og gravid ud efter min mening..

Tak skal du have - det var sødt sagt

Generelt er mine øjne også dem der får flest komplimenter fra folk, hehe

Så hvis jeg er utilfreds med dellerne er det da godt at øjnene kan flytte lidt af fokus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.