Vil også have pæn gravid-mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Wimmie

4kløver skriver:

Syndes også at din mave er fin..

Tak 

Jeg håber dog den når at blive lidt finere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Wimmie

Höör skriver:

I know how you feel, og jeg er kun i uge 27

Jeg fandt første mikro strækmærke i nat og fik nærmest sat hele huset og en whippet og en papillon og 2 katte overstyr fordi det passede IKKE i min plan 

Men er 100% på at de små bebser derinde er fuldstændig ligeglade om maverne så var stjerne formet, de NYDER bare deres luksus hotel ophold

Ja, det vigtigste er naturligvis at hun trives derinde, og det mente jordemoderen helt bestemt at hun gør 

Jeg har heldigvis ikke fået nogle nye strækmærker endnu, men jeg har dog en håndfuld fra da jeg var overvægtigt (heldigvis er de meget lyse)

Men jeg kender fornemmelsen...strækmærker er onde 

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Rødhætte skriver:

Synes bestemt du skal være glad og stolt over din mave.. Gravide maver er meget forskellige. Jeg blev ikke særlig stor i min graviditet, og det tænkte jeg også meget over i starten.. Men synes nu man skal se forskelligehederne som en positiv ting!

Ja, jeg er naturligvis nødt til at acceptere at den ser ud som den gør og vokser i den hastighed den gør. Det gør ikke noget at den ikke er lige så stor som manges andres...tro mig, jeg mærker den rigeligt i forvejen, hehe - men jeg ville bare ønske at den var lidt mere rund og fast 

Jeg håber det når at komme....

Anmeld

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Wimmie skriver:

Ja, det vigtigste er naturligvis at hun trives derinde, og det mente jordemoderen helt bestemt at hun gør 

Jeg har heldigvis ikke fået nogle nye strækmærker endnu, men jeg har dog en håndfuld fra da jeg var overvægtigt (heldigvis er de meget lyse)

Men jeg kender fornemmelsen...strækmærker er onde 

og det er jo heldigvis noget man kan nyde længe at vide at de har det i toppen, men derfor ville man stadigvæk gerne have den der strut tut midt på maven

Puuuuha dem har jeg også og nu er der kommet en mikro mikro mikro en på undersiden af min mave ned mod mit underliv, aaaargh  kæresten synes dog bare det var sexet, dumme ham og da hundene så der ingen fare var gik de også op i seng igen med et blik som om jeg var totalt idiot.. dumme dumme dem heheh 

Anmeld

9. oktober 2011

Frøken J.

Jeg synes nu du har en rigtig fin mave! Ved godt det er svært, men prøv at lade være at sammenligne dig, for alles maver er forskellige!

Anmeld

9. oktober 2011

come2

istedet for at være ked af din mave, så glæd dig over du overhovedet venter et barn.

Jeg har prøvet lææænge, så jeg synes da du skal sætte pris på det, istedet for at ærge dig over maven måske ik er som du ønsker.

ikke kritik, bliver bare lidt jaaa ;O))

Anmeld

9. oktober 2011

1000Ben

Wimmie skriver:

Jep, som overskriften siger, så er min mave bare ikke særlig pæn 

Jeg er nu 30+0 i dag, og den er da vokset, men den er bare ikke flot og struttende som de fleste gravid-maver på dette tidspunkt. Jeg går slet ikke i stramme bluser/kjoler fordi jeg ikke ser gravid ud men bare tyk og "delle-agtig" *suk*

Vil bare så gerne have en rund og fast strut-mave og ikke en lasket hænge-gravidmave 

Det skyldes dog nok at jeg for nogle år siden gennemgik et større vægttab, og det fik jeg desværre lidt "hængemave" af  

Ej smukke, jeg synes din mave er så fin (den er faktisk svær at få øje på når du sidder ned jo, he he... Jeg synes altså den er fin og du skal bare gå i stramt tøj, så den rigtig bliver vist frem 

Knus

Stefanie 

Anmeld

9. oktober 2011

Isabeau

Et lille trick; ta' et bælte på lige under brystet, så fremhæver det maven :p

Anmeld

9. oktober 2011

pastry26

Wimmie skriver:

Jep, som overskriften siger, så er min mave bare ikke særlig pæn 

Jeg er nu 30+0 i dag, og den er da vokset, men den er bare ikke flot og struttende som de fleste gravid-maver på dette tidspunkt. Jeg går slet ikke i stramme bluser/kjoler fordi jeg ikke ser gravid ud men bare tyk og "delle-agtig" *suk*

Vil bare så gerne have en rund og fast strut-mave og ikke en lasket hænge-gravidmave 

Det skyldes dog nok at jeg for nogle år siden gennemgik et større vægttab, og det fik jeg desværre lidt "hængemave" af  

Må indrømme at jeg ved første øjekast ikke lagde så meget mærke til din mave..men mere de flotte blå øjne du har!!!!  Maven ser fin og gravid ud efter min mening..

Anmeld

9. oktober 2011

Nina Amelia

Jeg syntes at din mave ser stor, flot og rund ud!
Men det er klart at når man har løse bluser på så får den et mere "hænge-look" hvis du forstår mig?
Har du evt. prøvet med et taljebælte "oppe under brysterne", altså over maven? Det giver et rigtig flot look og fremhæver det runde ved maven! De fås i alle afskygninger som elastik eller en lille flettet snor f. eks...
Det har jeg selv brugt da jeg var på stadiet (i starten af sidste grav.) hvor man ikke kunne se om jeg havde muffin-top eller om det rent faktisk var en gravid mavse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.