Vil også have pæn gravid-mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Ja, meget af det er nok bare i ens eget hovede  Det er dog stadig lidt trist når man ser alle disse fine runde "kugle-maver" - selv min mand har kommenteret formen på min - ikke på en negativ måde overhovedet, men han synes også den ser anderledes ud end andre gravide...

Det har min kæreste også... Han kom med kommentaren: "Hvorfor ser din mave ik sådan ud?" ... Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Wimmie

Nina Amelia skriver:

Jeg syntes at din mave ser stor, flot og rund ud!
Men det er klart at når man har løse bluser på så får den et mere "hænge-look" hvis du forstår mig?
Har du evt. prøvet med et taljebælte "oppe under brysterne", altså over maven? Det giver et rigtig flot look og fremhæver det runde ved maven! De fås i alle afskygninger som elastik eller en lille flettet snor f. eks...
Det har jeg selv brugt da jeg var på stadiet (i starten af sidste grav.) hvor man ikke kunne se om jeg havde muffin-top eller om det rent faktisk var en gravid mavse

Tak skal du have

Ja, bælter bruger jeg også - især til kjoler og tunikaer - jeg bryder mig ikke om at det løse tøj bliver for oversize og uformeligt; der skal helst være lidt form i, så selvom jeg ikke går i stramt tøj, så vælger jeg altid noget der er skåret lige under brystet og derved fremhæver maven uden at sidde tæt.

Det hjælper lidt, men jeg ville gerne kunne vise hele maven frem i tætsiddende bluser/kjoler - jeg håber det kommer

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Det har min kæreste også... Han kom med kommentaren: "Hvorfor ser din mave ik sådan ud?" ... Tak

Typisk mænd

Selvom de ikke mener noget ondt med det, så hjælper det ikke på mave-komplekserne...

Min mand spurgte også noget i retningen af hvorfor min mave har 2 buler i stedet for at være én rund kugle

Anmeld

9. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Typisk mænd

Selvom de ikke mener noget ondt med det, så hjælper det ikke på mave-komplekserne...

Min mand spurgte også noget i retningen af hvorfor min mave har 2 buler i stedet for at være én rund kugle

Det er bare ikke det man har lyst til at høre Min mave hænger rigtig meget ned af.. Det synes jeg er træls! Vil også have en stor rund og flot mave..

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Det er bare ikke det man har lyst til at høre Min mave hænger rigtig meget ned af.. Det synes jeg er træls! Vil også have en stor rund og flot mave..

Det satser vi på at vi får så  

Anmeld

9. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Det satser vi på at vi får så  

Hehe, vi håber i hvert fald!

Anmeld

9. oktober 2011

Muffin_girl

Wimmie skriver:

Jep, som overskriften siger, så er min mave bare ikke særlig pæn 

Jeg er nu 30+0 i dag, og den er da vokset, men den er bare ikke flot og struttende som de fleste gravid-maver på dette tidspunkt. Jeg går slet ikke i stramme bluser/kjoler fordi jeg ikke ser gravid ud men bare tyk og "delle-agtig" *suk*

Vil bare så gerne have en rund og fast strut-mave og ikke en lasket hænge-gravidmave 

Det skyldes dog nok at jeg for nogle år siden gennemgik et større vægttab, og det fik jeg desværre lidt "hængemave" af  

Jeg syntes nu din mave er sød og fin

Anmeld

9. oktober 2011

pastry26

Wimmie skriver:

Tak skal du have - det var sødt sagt

Generelt er mine øjne også dem der får flest komplimenter fra folk, hehe

Så hvis jeg er utilfreds med dellerne er det da godt at øjnene kan flytte lidt af fokus

Det er jo lige netop det, man skal altid fokusere på de ting man synes er pæne på sig selv, i stedet for dellerne, appelsinhuden (mig), eller de tykke lår... nobody's perfect!

Du får da også lige et  med på vejen..

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

AalborgPigen skriver:

Jeg syntes nu din mave er sød og fin

Tusinde tak

Det ville jeg også ønske at jeg syntes, men jeg håber det kommer

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

pastry26 skriver:

Det er jo lige netop det, man skal altid fokusere på de ting man synes er pæne på sig selv, i stedet for dellerne, appelsinhuden (mig), eller de tykke lår... nobody's perfect!

Du får da også lige et  med på vejen..

Det har du helt og aldeles ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.