hvad kalder/kaldte i "den"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

NJN

vi kalder den bare baby.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Toshiba

Kay skriver:

til jer gravide... eller jer der har været gravide...

hvad kaldte i "den", imens "den" var inde i maven???

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

Med min søn kendte jeg ikke kønnet han hed bebse

Med min datter kendte vi kønnet - "Baby" til vi kendte kønnet - og derefter Liva

Anmeld

9. oktober 2011

Kruse90

Vi kalder baby for baby

Anmeld

9. oktober 2011

Malene76

Kay skriver:

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

Vi kalder ham Sofus.  Jeg er ret vild med det navn, men mandens brors hund hedder det, så det kommer han ikke til at hedde. Mine beboer har desuden døbt ham Sofus mens han ligger i maven.

KH Malene

Anmeld

9. oktober 2011

lucas<3

her kaldte vi lucas for bette fisen..

Anmeld

9. oktober 2011

Linda-M

Hos os hedder den bare baby

Anmeld

9. oktober 2011

Kay

Linda-M skriver:

Hos os hedder den bare baby

det er også en fin start men kan være der kommer andre navne til når du når længer hend måske

Anmeld

9. oktober 2011

Linda-M

Kay skriver:

det er også en fin start men kan være der kommer andre navne til når du når længer hend måske

Jo, mon ikke det kommer når vi kender kønnet  

Anmeld

9. oktober 2011

MelikkazMoar

Kay skriver:

vi startede med 'baby' ('en)  og da vi fandt ud a det var en pige.. kaldte vi hende for lillesøster ..

vi kaldte hende sjællent ved navn, men ingen var i tvivl om hvad lillesøster skulle hedde, (og hvis du var skulle storebror nok fortælle det)

Anmeld

9. oktober 2011

Troldemommi

Vi kaldte hende for Spirrevippen indtil vi kendte kønnet derefter kaldte vi hende Johanne :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.