hvad kalder/kaldte i "den"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Muffin_girl

Kay skriver:

til jer gravide... eller jer der har været gravide...

hvad kaldte i "den", imens "den" var inde i maven???

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

Jeg tror den kommer til at hedde bølle Ellers så ved navn ... Vi har allerede tænkt på navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Gaia

Mini

Anmeld

8. oktober 2011

Sees

Spunken og dimsen!

Anmeld

8. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kay skriver:

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

Her har det altid været blyp (blypper, blyppen, you name it)

Han bliver stadig kaldt blypper selvom han har fået navn hehe

Anmeld

8. oktober 2011

Mira0911

Kay skriver:

Her kaldte vi den bare baby - da vi ikke havde offentliggjort navnet før til efter fødslen... 

Med Julie røbede vi hendes navn efter de første 3 mdr... 

Anmeld

8. oktober 2011

4kløver

Han hedder fister..

Anmeld

8. oktober 2011

Mamalou

Da vi ikke kendte kønnet blev Villads kaldt mange navne, nok mest prutten og bebsen.

Da vi fandt ud af at det var en dreng blev han kaldt lillebror eller Felix - til faderens ærgerelse, da han ikke brød sig om navnet. Størstedelen af min familie kaldte ham Felix også efter de fik at vide, at han skulle hedde Villads...  

Anmeld

8. oktober 2011

Ranarupta

Vores hed Bønne hele vejen igennem graviditeten.
Jeg blev scannet første gang, da jeg var 7+4 (mener jeg) og det lignede akkurat en lille bønne.

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Kay skriver:

Kaldte hende for blyp inden vi kendte kønnet. Derefter fandt vi et navn, så nu kalder vi hende for hendes navn

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Sees skriver:

Spunken og dimsen!

Ved du egentlig godt at spunk betyder sæd på engelsk? Hehe Det har jeg tit tænkt over når folk kalder bebs for Spunk, Men ok, det passer måske meget godt et eller andet sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.