hvad kalder/kaldte i "den"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Jakob'sMor

Kay skriver:

til jer gravide... eller jer der har været gravide...

hvad kaldte i "den", imens "den" var inde i maven???

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

Inden vi fik kønnet sagde vi junior men efter kønsscanning blev det Jakob

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Tullepii

Kay skriver:

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

Vi kaldte vores for ´disser´ Meget mærkeligt navn, men min kæreste blev kaldt for dister da han var lille, fordi han var lidt tyk

Og så synes han da også at vores barn skulle kaldes det Og vi gør det faktisk stadig nogle gange, hvis vi glemmer det, og Mathias er to år nu

Anmeld

9. oktober 2011

tioyv

Kay skriver:

vi kalder den for gumbass eller caecarion

caecariona kom af vi så en program i tv om egyptens kleopatra, og  hende og cæcar fik en søn der hed caecarion.

vi ved ikk kønnet, men har snakket om MANGE drengenavne og kan ikk blive enige (pigenavnet er på plads) og så lød caecarion bare godt sådet kalder vi den også..

har haft en fornemmelse af det blir en dreng, men nu må vi se..

Anmeld

9. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
Junior

Anmeld

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Kay skriver:

Vi kalder den for Carl-Emil for det er dens navn kæresten mener jeg kaldte ham blyp før vi kendte kønnet men det husker jeg nu ikke:/

Anmeld

9. oktober 2011

TbCp

Bebsen

Anmeld

9. oktober 2011

Silja&Noam

Har altid syns det var mærkeligt med alle de navne, så både første gang ìg nu hed/hedder den bare baby. Overfor vores datter er det lillebror (det blir en dreng)

Anmeld

9. oktober 2011

Kay

dejligt at høre så mange navne og så fine historier bag nogle af dem....

vi har allerede nu aftalt at vi ikke vil vide kønnet før "den" kommer ud.... (det kan jo nå at ændre sig... men tror jeg nu ik det gør)

i min familie er det en tradition at familien væder om kønnet... og det skal de da havde lov til... der ud over er det så skøn en overraskele at få

tror jeg vil nå til et tidspunkt hvor jeg godt vil vide kønnet.... men er ret sikker på at min kæreste holder fast i hans valg... men bliver spændende at finde ud af hvad "den" kommer til at hede imens den er der inde...

Anmeld

9. oktober 2011

FogL

Vores prinsesse bliver ved med at være "bebs" og "hun/hende"..

Også selvom vi har fundet et navn, for synes ikke det er rigtigt at kalde baby i maven ved navn  

Anmeld

9. oktober 2011

Sof

Den blev kaldt bebs og bebsen indtil jeg mærkede liv og derefter blev det til mini mosleren

Efter vi kendte kønnet er han blevet kaldt bassen, mosleren, lillebror og hans kommende navn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.