hvad kalder/kaldte i "den"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

-Sigrid-

K&S skriver:

I er rigtig hemmelighedsfulde hos jer

Jeg synes også, jeg læste at jeres familier ikke ved hvad køn, hun er

Haha ja, vi måtte ikke holde graviditeten hemligt, så jeg gider ikke fortælle dem andet 

Og det er dejligt at have hemligeder mand/kvinde, det er dejlig intimt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Clisolka

Vi kaldte maven for baby brohus (brohus er efternavnet som hun ville få)  Efter vi fik at vide at vi ventede en pige blev det til lillepigen 

Anmeld

8. oktober 2011

Sees

Frøken J. skriver:

Ved du egentlig godt at spunk betyder sæd på engelsk? Hehe Det har jeg tit tænkt over når folk kalder bebs for Spunk, Men ok, det passer måske meget godt et eller andet sted

Det fik jeg at vide en dag, en tilfældig i bussen overhørte mig, og så gav det jo pludselig mere mening - Men dog spiser jeg aldrig spunk-lakridser igen

Anmeld

9. oktober 2011

Sine Normann

"Bumle Bjørn! Hopper op og ned og hid og did! Helt fortryllet, når han ta'r sin tørn- såd'n er en Bumle Bjørn!"I min kærestes familie hedder alle drengebørnene Bjørn, efter svigermors far, til mellemnavn. Og så bumler han jo rundt i min bette mavse! ;o)

Anmeld

9. oktober 2011

Mor til Mike

Kay skriver:

til jer gravide... eller jer der har været gravide...

hvad kaldte i "den", imens "den" var inde i maven???

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

Vi kalder ham hans navn, baby og bettemand. 

Anmeld

9. oktober 2011

Kofoed.

Her var det bebserne/tvillingerne/Jeffi og Jeffy indtil vi kendte kønnene, så blev det tøserne/tvillingerne og da tvilling b gik til, blev det til lillepigen/tøsen/skat/pus/lillesøster (vi har en kat, men ja, underligt) og den anden blev kaldt tvilling b/tvillingen.

Anmeld

9. oktober 2011

Clotte

Vi kalder vores for smølfen, eller ved det navn hun skal have :-)

Clotte

Anmeld

9. oktober 2011

Den kommende far

Kay skriver:

til jer gravide... eller jer der har været gravide...

hvad kaldte i "den", imens "den" var inde i maven???

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

vi kalder vores babydutten eller bare dutten selvom vi har et navn til ham kan vi ikke lade være med at sige dutten

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

9. oktober 2011

TaAsJu

Her hjemme er det lille bebs, lille pigenen, baby'en eller lille mullepige..  Men mullepige bliver de to store nu også kaldt.. deres far bliver kaldt mulle

Anmeld

9. oktober 2011

K&S

-Sigrid- skriver:

Haha ja, vi måtte ikke holde graviditeten hemligt, så jeg gider ikke fortælle dem andet 

Og det er dejligt at have hemligeder mand/kvinde, det er dejlig intimt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.