hvad kalder/kaldte i "den"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

A.n.onym.

Vi kaldte ham for Henning - også da vi ikke vidste om det blev en pige.... var også i tvivl om hvad vi skulle kalde ham, så det blev det første navn jeg lige kom i tanke om, en dag da vi talte om det  Lidt skør er man vel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Camillee

Elias hed til MD scannigen mest bønne og Elskling ( mest mig (: ) eller vingummi , da vi fik kønnet at vide blev han til Elias, Minimand(en) og Mors/Far dreng

denne Graviditet har fået navnet splint, lillen og Elskling

Anmeld

9. oktober 2011

Loan

Hos os er det mest Junior der bliver brugt

Anmeld

9. oktober 2011

MorDk

Vi kaldte ham Bebse eller Bassen

Da vi kendte kønnet kaldte vi ham ved navn

Anmeld

9. oktober 2011

JJH

Vores hedder Guldklumpen.

Anmeld

9. oktober 2011

twinboys

Kay skriver:

det er godt præsten var der hvis i skulle få brug for hende...

men det var da dejligt det ikke blev nødvændigt

hun blev kaldt ind da jeg blev revet afsted til akut kejsersnit, men skønt at hun blev sendt hjem efterfølgende...

Hun kom til mig hver dag og flere gange om dagen og spurgte mig om vi ikke skulle få drengene døbt... Jeg hadede hende og følte hun kom sammen med døden... Hver gang hun kom smed jeg hende ud... og så kontaktede jeg vores egen præst og hun kom så og døbte mine to små guldklumper...

Majbritt

Anmeld

9. oktober 2011

Kay

twinboys skriver:

hun blev kaldt ind da jeg blev revet afsted til akut kejsersnit, men skønt at hun blev sendt hjem efterfølgende...

Hun kom til mig hver dag og flere gange om dagen og spurgte mig om vi ikke skulle få drengene døbt... Jeg hadede hende og følte hun kom sammen med døden... Hver gang hun kom smed jeg hende ud... og så kontaktede jeg vores egen præst og hun kom så og døbte mine to små guldklumper...

Majbritt

puhhh ha nej det kan jeg godt forstå... så er det jo ikke rat at hun kommer hele tiden når det er den følelse hun giver...

men dejligt at jeres egen præst ville komme ind og gøre det

Anmeld

9. oktober 2011

samantha1986

Kay skriver:

til jer gravide... eller jer der har været gravide...

hvad kaldte i "den", imens "den" var inde i maven???

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

Jeg er ikke andet end seks uger henne, så vi kender ikke kønnet endnu, men selv om vi gjorde så tror jeg stadig vi ville kalde den babyen som vi gør nu.

Når den giver kvalme, som heldigvis ikke er så tit så hedder den ungen

Anmeld

9. oktober 2011

eElak

Først "Spunk"

derefter Junior

Da han blev født blev han kaldt Baron von (et eller andet der passede ind) / Baronen.. Det bliver han stadig kaldt indimellem.  

Anmeld

9. oktober 2011

Kay

KaLee skriver:

Først "Spunk"

derefter Junior

Da han blev født blev han kaldt Baron von (et eller andet der passede ind) / Baronen.. Det bliver han stadig kaldt indimellem.  

vist ikke kun indimellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.