hvad kalder/kaldte i "den"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

twinboys

" de to bebser ", " de to små mus " , " drengene "

De blev født en tirsdag tæt på midnat og døbt søndagen i samme uge...

Så vi vidste at den fødte lille dreng der kom til verden var Oliver og derefter Alexander... Så de hed deres navne fra fødslen og blev så døbt deres navne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Kay

twinboys skriver:

" de to bebser ", " de to små mus " , " drengene "

De blev født en tirsdag tæt på midnat og døbt søndagen i samme uge...

Så vi vidste at den fødte lille dreng der kom til verden var Oliver og derefter Alexander... Så de hed deres navne fra fødslen og blev så døbt deres navne....

uhh det var godt nok en hurtig dåb... men da også to dejlige navne...

Anmeld

9. oktober 2011

Jelles

Kay skriver:

til jer gravide... eller jer der har været gravide...

hvad kaldte i "den", imens "den" var inde i maven???

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

Vores hedder PRIK  ( nogen gange lille prut )

Anmeld

9. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

Kay skriver:

jer der planlægger at blive gravide... hvad tænker i at kalde "den"?? (ja der skal være plads til alle )

har altid gået og tænkt over hvad "man" kalder "den"... og hvad jeg selv en dag skal kalde vores...

Med frederic var det blot; maven eller krydderbolle..

Nu her med nr 2 er det; lillefis.

Anmeld

9. oktober 2011

KarinOM

Vi kender ikke kønnet, så hos os er det bare baby...eller mini-me hvis man spørger min kæreste :-)  

....meeeen må da indrømme at jeg også nogle gange bare siger "den" (især hvis jeg omtaler baby hos lægen/jordmor eller overfor fremmede)...selv om at det føles ret sært at sige "den" om ens barn.  

Anmeld

9. oktober 2011

twinboys

Kay skriver:

uhh det var godt nok en hurtig dåb... men da også to dejlige navne...

Ja præsten stod udenfor døren mens drengene kom til verden, men hun blev sendt hjem igen... Og så fik vi vores egen præst til at komme over og døbe dem om søndagen...

Majbritt

Anmeld

9. oktober 2011

MorEllen

Inden vi visste at det blev en pige kaldte vi den bare babyen. Men efter kønsscanningen kaldte vi hende Lille My

Anmeld

9. oktober 2011

Wimmie

Kay skriver:

Los Bebsos

Ellers bare "baby" eller "lillepigen" - eller dét der nok snart bliver offentliggjort som hendes navn

Anmeld

9. oktober 2011

Janni.

Vores blev kaldt bøffen indtil vi fandt et navn til ham, så blev han kaldt Silas langt hen af vejen med små "tilbagefald" til bøffen 

Anmeld

9. oktober 2011

Kay

twinboys skriver:

Ja præsten stod udenfor døren mens drengene kom til verden, men hun blev sendt hjem igen... Og så fik vi vores egen præst til at komme over og døbe dem om søndagen...

Majbritt

det er godt præsten var der hvis i skulle få brug for hende...

men det var da dejligt det ikke blev nødvændigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.