Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
wamse skriver:

for at lave det til en grød, blander du det så op med eddike og evt rødvin? Jeg får henna i ved frisøren, og holder gløden ved en masse dyre produkter ved hende, men ville da gerne selv holde liv i den streg henna jeg har i håret.

Personligt, fordi jeg kan lide den nuance, så bruger jeg kaffe, eller sort the. Det er for nuancen. Eddiken er en 'sjat' som fixerer farven og olien er for at pleje håret. Det hele røres sammen mens det er godt varmt og køler af til passende temperatur, inden det kommes i håret. Jeg har det gerne siddende mindst 5 timer eller natten over og går i bad næste morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

Lillemy

Hej Zafir:-)

Dit hår ser vildt smukt ud!
Jeg bruger selv henna - har fået det i his frisøren her første gang og vil så efterfølgende farve det selv.

Hvor meget tror du jeg skal bruge til et kraftigt naturkrøllet hår i skulderlængde?

Venlig hilsen

My

Anmeld

15. juli 2009

Moderator

Lillemy skriver:

Hej Zafir:-)

Dit hår ser vildt smukt ud!
Jeg bruger selv henna - har fået det i his frisøren her første gang og vil så efterfølgende farve det selv.

Hvor meget tror du jeg skal bruge til et kraftigt naturkrøllet hår i skulderlængde?

Venlig hilsen

My

Skal  det hel farves? Eller delfarves?...

Hvis du skal hel farves, skal du nok bruge 4 pakker. Delfarves 2-3 pakker

Anmeld

16. juli 2009

starsofheaven

hej zafir
jeg er lyshåret og ville gerne bruge henna, kan jeg det når jeg er lyshåret? har kigget lidt på nettet og faldt ovrer den her (billede) kan jeg bruge den=
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2009

Moderator

starsofheaven skriver:

hej zafir
jeg er lyshåret og ville gerne bruge henna, kan jeg det når jeg er lyshåret? har kigget lidt på nettet og faldt ovrer den her (billede) kan jeg bruge den=

Henna er KUN rødt og én farve rød... HVis du får andet henna, er det ikke henna, det er andre ting blandet med henna, eller henna der er kemisk behandlet.

Du kan altid bruge henna, om du er lys, blondt, mørk, sort osv...

Men henna reagerer på hårets egen farve og derfor kan man aldrig sige hvad udfaldet vil blive når resultatet kommer. 

Så hvis du er i tvivl, må du prøve med en tot

Anmeld

22. juli 2009

Lillemy

Zafir skriver:

Skal  det hel farves? Eller delfarves?...

Hvis du skal hel farves, skal du nok bruge 4 pakker. Delfarves 2-3 pakker

Tak for svar:-) Det skal helfarves. Jeg fik det farvet med henna hos frisøren for ca 2 uger suden men det er allerede gået rigtig meget ud så det skal ha en stor omgang:-)

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Lillemy skriver:

Tak for svar:-) Det skal helfarves. Jeg fik det farvet med henna hos frisøren for ca 2 uger suden men det er allerede gået rigtig meget ud så det skal ha en stor omgang:-)

Så Syns jeg da du skal prøve...  PRoblemet når man farver henna hos frisøren, er at henna tager tid og det er altså RET kedeligt at sidde hos frisøren i 5-7 timer mens hennaen bare hygger sig i håret

Så det bedste resultat får du helt klart ved at du farver selv og lader det sidde gerne en nat, mens du sover

Men sig til, hvis du vil bestille, så sender jeg til dig. 

Anmeld

28. februar 2010

Speier

Hej Zafir.

Kan se at, det efterhånden er noget tid siden der sidst er blevet skrevet i denne tråd, men sælger du stadig hennaen?

Har du evt en oversigt over hvilke ting der gør hvad ved hennaen?

Kunne nemlig godt tænk mig en farve som din, men med nogle striber i

MVH Stine ( stine@rus.dk)

Anmeld

28. februar 2010

Moderator

Speier skriver:

Hej Zafir.

Kan se at, det efterhånden er noget tid siden der sidst er blevet skrevet i denne tråd, men sælger du stadig hennaen?

Har du evt en oversigt over hvilke ting der gør hvad ved hennaen?

Kunne nemlig godt tænk mig en farve som din, men med nogle striber i

MVH Stine ( stine@rus.dk)

Jeg sælger det naturligvis stadig. Jeg har ikke nogen desideret oversigt og det er også forskelligt fra hårstrå til hårstrå. Men der står en del ting om hennaen i tråden her.

Sig til, hvis du vil have noget og hvor meget

Anmeld

28. februar 2010

Speier

Super, så vil jeg godt bede om 12 pakker, så har jeg også så jeg kan prøve mig frem

Hvordan ville du lave lyse striber? Med citron?

Er der en bestemt olie du vil anbefale?

Og sidst men ikke mindst, ved du hvad kanel gør ved faven?

Sender dig en besked med min adresse og så overfører jeg pengene lige så snart jeg har et konto nr

MVH Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.