Har læst tråden her med interesse. Har nemlig haft en megt voldsom allergisk reaktion efter brug af noget 'sort henna' fra grønthandleren. Det er som Zafir skriver altså ikke 'rigtig' henna, så pas på med alt andet end den røde af slagsen.
Min reaktion var helt klassisk: Mit ansigt svulmede op, mine øjne blev betændte og røde og efterfølgende havde jeg væskende bylder bag ører, i nakken og hovedbunden i mange uger. Her syv-otte år efter klør det stadig, hvor bylderne var, hvis jeg kommer i kontakt med selv små mængder sort farvestof (hvis jeg f.eks. ikke har vasket nyt sort tøj mindst tre gange, før jeg tager det på.) Jeg har desuden små ar efter de mange sår.
Da det var værst, kunne min mor ikke genkende mig. Hun gik simpelthen forbi mig på gaden... Men jeg lignede også Thomas Bo Larsen, der havde fået en virkelig seriøs gang ansigtsprygl.
Jeg så ca. ud som kvinden fficial%26tbs%3Disch:1" target="_blank">på dette foto.
SÅ følg endelig de gode råd her - brug rigtig henna, valnøddeskaller, eddike osv. til at få lækkert hår. Ikke ulækre sår 
Anmeld