Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Saped90 skriver:

Det lyder rigtig godt, men har aldrig prøvet at farve hår med henna.. Men vil rigtig gerne prøve det, da det jo er sundere!

Men ved du om man må farve med henna når man er gravid?

Jeg har altid farvet henna, når jeg har været gravid...

Der er selvf. fanatikere med alting, men jeg har det sådan: jeg farver hver 3. mrd ca. der er ikke noget kemi i, så det må være fint

Der er ryster omkring i verden, der siger, at henna også kan være kræftfremkaldende, men det kan ALT og det henna, de snakker om, er meget det færdigblandede henna, til at farve hænder osv, der er blandet med alle mulige kemikalier, for at få farven til at være andet end rød, så hvis du bruger det helt almindelige RØDE henna, som IKKE er kemisk behandlet, så tror jeg ikke der er noget i vejen for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

engel©

Hej igen

Skal i tilfældigvis til middelaldermarked i valby på lørdag?
Jeg vil nemlig gerne farve mit hår, så jeg kan være 'fin' til på søndag ...

Mvh
Engel

Anmeld

28. maj 2009

tumle81

HEj Zafir

Vil lige høre, jeg køber henna hos vores helsekost butik, er det også med kemiske ingredienser i tror du ??
Der er nemlig 4-5 forskellige farver at vælge imellem, lyst, brunt, mahogni, sort og nogle flere...

Det er sådan noget fint grønt pulver som bliver til en fin fin pasta når man blander det med vand...

Knus Kathrina

Anmeld

28. maj 2009

finkedinke

Jeg har aldrig farvet hår med henna men har tit tænkt på det.
Men er der ikke noget med at det ikke kan vaskes ud af håret? altså at hvis men er ked af farven så skal man lade det vokse ud?  Jeg syntes jeg kan huske en skolekammerat der måtte klippe håret kort for at komme af med henna farven Husker jeg helt forkert?

Kan jeg overhovedet farve mit hår med henna når jeg er lyshåret? Tit når jeg har farvet med alm. hårfarve hjemme ender jeg med at blive en anden farve end jeg forventede, og ofte over i en ræve-rød der ikke er pæn.
På dit billede Zafir er din farve rigtig flot, det er sådan en jeg gerne ville have.

Berith

Anmeld

28. maj 2009

lingvistik-studine

Zafir skriver:

hej Signe!!!

Undskyld Jeg troede slet ingen havde skrevet i min tråd. det er jeg virkelig ked af.

Prisen er:
15 kr pr. pakke incl moms. + porto. (alt efter vægt.)

Jeg sælger 12 pakker til tilbudspris, hvor man får 2 pakker gratis. Hvis du køber alle 12 pakker, er porto 50 kr.

Venligst
Zafir ... og undskyld det sene svar!!!

Du har da ingenting at undskylde!

Jeg vil gerne købe 4 pakker af dig!! Så kan jeg lige prøve det et par gange og se om det vil, som jeg vil...

Når du ved, hvor meget det bliver med porto und alles kan du måske bare sende dit kontonummer til min mail og så overfører jeg dem til dig?! Min adresse er: Signe Thy Christiansen, Hasle Centervej 161 4.mf, 8210 Århus V

Solskinshilsner

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

engel© skriver:

Hej igen

Skal i tilfældigvis til middelaldermarked i valby på lørdag?
Jeg vil nemlig gerne farve mit hår, så jeg kan være 'fin' til på søndag ...

Mvh
Engel

Jeg kommer muligvis forbi - Men jeg er ikke 'på markedet'... 

Jeg er på loppemarked på nørrebro om formiddagen, så jeg kan lige sende dig mit mobil nummer, hvis det er, så kan du sms'e mig, eller omvendt ?

Jeg skal nok tage henna med på markedet!!

Venligst
Zafir

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

tumle81 skriver:

HEj Zafir

Vil lige høre, jeg køber henna hos vores helsekost butik, er det også med kemiske ingredienser i tror du ??
Der er nemlig 4-5 forskellige farver at vælge imellem, lyst, brunt, mahogni, sort og nogle flere...

Det er sådan noget fint grønt pulver som bliver til en fin fin pasta når man blander det med vand...

Knus Kathrina

Jo, det er blandet med nogen ting, for at få nuancerne. Henna har kun én farve oprindeligt 

Også er det FRYGTELIG dyrt i helsekosten!! 

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

lingvistik-studine skriver:

Du har da ingenting at undskylde!

Jeg vil gerne købe 4 pakker af dig!! Så kan jeg lige prøve det et par gange og se om det vil, som jeg vil...

Når du ved, hvor meget det bliver med porto und alles kan du måske bare sende dit kontonummer til min mail og så overfører jeg dem til dig?! Min adresse er: Signe Thy Christiansen, Hasle Centervej 161 4.mf, 8210 Århus V

Solskinshilsner

Det er mit firma der sælger det, så jeg sender en faktura, med kontonummer til din mail.

Jeg sender det så hurtigt som muligt!

Venligst
Zafir.

Anmeld

28. maj 2009

tumle81

Zafir skriver:

Jo, det er blandet med nogen ting, for at få nuancerne. Henna har kun én farve oprindeligt 

Også er det FRYGTELIG dyrt i helsekosten!! 

ØV da så er det måske ikke super godt at farve med nu når jeg er gravid??!!

Hmm jeg gjorde det altså i går, og har gjort det 1 gang tidligere da jeg var helt nygravid! Gjorde det nu også dengang med Victoria og Valdemar, men vil da prøve at begrænse det, hvilket jeg jo i forvejen gør. Farver det vel hver 3 mdr ca...

Måske jeg skulle prøve dit næste gang. Ved bare ikke hvordan jeg skal blande det for at få det mere mørkebrun/rødt, lidt a la mahogni...

Knus Kathrina

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

tumle81 skriver:

ØV da så er det måske ikke super godt at farve med nu når jeg er gravid??!!

Hmm jeg gjorde det altså i går, og har gjort det 1 gang tidligere da jeg var helt nygravid! Gjorde det nu også dengang med Victoria og Valdemar, men vil da prøve at begrænse det, hvilket jeg jo i forvejen gør. Farver det vel hver 3 mdr ca...

Måske jeg skulle prøve dit næste gang. Ved bare ikke hvordan jeg skal blande det for at få det mere mørkebrun/rødt, lidt a la mahogni...

Knus Kathrina

Altså personligt, tror jeg heller ikke at der er noget i vejen for at farve engang imellem, når man er gravid, det er jo TRODS alt bedre, end alt der er fyldt med amoniak og lort! !! 

Så tag det bare roligt...

Jeg ville da prøve med kaffe

Jeg går også og pusler med at lave noget blandingshårfarve, der er valnøddeskaller og henna Det har jeg set i tyskland, jeg har tørrede valnøddeskaller, men jeg har ikke noget at kværne dem med ligenu !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.