Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. maj 2009

tumle81

Zafir skriver:

Altså personligt, tror jeg heller ikke at der er noget i vejen for at farve engang imellem, når man er gravid, det er jo TRODS alt bedre, end alt der er fyldt med amoniak og lort! !! 

Så tag det bare roligt...

Jeg ville da prøve med kaffe

Jeg går også og pusler med at lave noget blandingshårfarve, der er valnøddeskaller og henna Det har jeg set i tyskland, jeg har tørrede valnøddeskaller, men jeg har ikke noget at kværne dem med ligenu !!

Hvad gør valnødde skallerne??

Hvis man blander med kaffe bliver det så mørkere?? Håber bare jeg så kan holde kaffe lugten ud *s*

Giver dig ihvertfald lige besked næste gang det skal farves :-)

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tumle81 skriver:

Hvad gør valnødde skallerne??

Hvis man blander med kaffe bliver det så mørkere?? Håber bare jeg så kan holde kaffe lugten ud *s*

Giver dig ihvertfald lige besked næste gang det skal farves :-)

Knus Kathrina

Altså når du farver tøj, så gør valnøddeskaller mørkebrunt, næsten sort Så når man blander det med henna, så bliver det sådan en brun-agtig farve ... Men det skal testes først. Første gang, jeg prøvede at farve med valnøddeskaller, var det FRISKE hehe. Som vi blendede og brugte ALENE  - Det skal man ikke gøre. Det sved i hovedbunden på Kathrine og hendes hår blev brun-grønt hihi...

MEN - så har jeg set i tysk helsekost, at man kan få en brun hårfarve, der var henna og valnøddeskaller blandet sammen, så jeg har tørret sidste års høst... Så skal vi prøve igen...

Kaffe gør håret lidt mørkere.  og altid brug eddike i din blanding, dog. Det fixerer farven Ligesom når man fremkalder billeder eller vasker tøj! - Og olie gør håret blødt og blankt!!

Anmeld

28. maj 2009

DK

Zafir skriver:

Altså når du farver tøj, så gør valnøddeskaller mørkebrunt, næsten sort Så når man blander det med henna, så bliver det sådan en brun-agtig farve ... Men det skal testes først. Første gang, jeg prøvede at farve med valnøddeskaller, var det FRISKE hehe. Som vi blendede og brugte ALENE  - Det skal man ikke gøre. Det sved i hovedbunden på Kathrine og hendes hår blev brun-grønt hihi...

MEN - så har jeg set i tysk helsekost, at man kan få en brun hårfarve, der var henna og valnøddeskaller blandet sammen, så jeg har tørret sidste års høst... Så skal vi prøve igen...

Kaffe gør håret lidt mørkere.  og altid brug eddike i din blanding, dog. Det fixerer farven Ligesom når man fremkalder billeder eller vasker tøj! - Og olie gør håret blødt og blankt!!

Ihh altså, det er jo helt heksekunst!!!

Knus Ditte, hvis kæreste ville falde død om, hvis jeg tog livet af blondine-looket!

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

DK skriver:

Ihh altså, det er jo helt heksekunst!!!

Knus Ditte, hvis kæreste ville falde død om, hvis jeg tog livet af blondine-looket!

I luuuuve it Urter og alt den slags... Det er fedt

Men ja, hvis jeg havde levet i 1600 tallet, så var jeg blevet brændt på bålet. Så heldigt jeg lever nu

Anmeld

28. maj 2009

tumle81

Zafir skriver:

Det er utroligt som du ved hvordan man skal gøre det :-)

Det er lige før jeg kommer hjem til dig og får det ordnet *s*

Knus Kathrina

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

tumle81 skriver:

Det er utroligt som du ved hvordan man skal gøre det :-)

Det er lige før jeg kommer hjem til dig og får det ordnet *s*

Knus Kathrina

Så laver jeg te og kage

Anmeld

28. maj 2009

tumle81

Zafir skriver:

Så laver jeg te og kage

Jamen det lyder som en aftale søde Zif :-)

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

tumle81 skriver:

Jamen det lyder som en aftale søde Zif :-)

HELT sikkert... Når vi kommer hjem fra norge, så må vi finde en dag

Anmeld

28. maj 2009

tumle81

Zafir skriver:

HELT sikkert... Når vi kommer hjem fra norge, så må vi finde en dag

Den er jeg med på, det kunne være rigtig hyggeligt *s*

Anmeld

28. maj 2009

wamse

for at lave det til en grød, blander du det så op med eddike og evt rødvin? Jeg får henna i ved frisøren, og holder gløden ved en masse dyre produkter ved hende, men ville da gerne selv holde liv i den streg henna jeg har i håret.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.