Helt kørt ned! :( - Langt, men trænger til opmuntring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Highlander

Frøken J. skriver:

Ved du hvad, jeg havde det på PRÆCIS samme måde! Jeg har hele tiden været næsten 100% sikker på, at hun ville komme før terminen. Dels fordi jeg har mærket alting før end man plejer, dels fordi hun er i den gode vægtklasse og trives, og så også bare en intuitiv fornemmelse + mange modningstegn siden 35+. Så blev man fandme snydt! Måske burde man fra starten af tænke, at man går 2 uger over og sætte sin mentale termin til dér. Lettere sagt end gjort 

Krydser fingre for du ikke kommer til at gå lige så længe!

Ja jeg har det nøjagtig ligesom dig - og kan virkelig godt forstå du føler dig SÅ snydt. ØV!!!!

Jeg tror også jeg allerede nu vil prøve at indstille mig på at gå over tiden, så kan jeg kun blive positivt overrasket hvis det sker før. Og ligesom dig har jeg tænkt at det ville være helt perfekt hvis hun fik fødselsdag i morgen (9-10-11) hehe...

Jeg glæder mig til at se din opdatering når du har født din prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Frøken J.

Highlander skriver:

Ja jeg har det nøjagtig ligesom dig - og kan virkelig godt forstå du føler dig SÅ snydt. ØV!!!!

Jeg tror også jeg allerede nu vil prøve at indstille mig på at gå over tiden, så kan jeg kun blive positivt overrasket hvis det sker før. Og ligesom dig har jeg tænkt at det ville være helt perfekt hvis hun fik fødselsdag i morgen (9-10-11) hehe...

Jeg glæder mig til at se din opdatering når du har født din prinsesse

Vi kan da bare lige snuppe sådan en dobbeltfødsel i morgen, det kunne da være super god stil! Hehe

Men tak for det 

Anmeld

8. oktober 2011

SaNiNa

Først så får du lige en kæmpe

Og iih hvor føler jeg bare med dig var også ved at gå til for 14 dag siden og da dagen endelig kom 41 + 1 og jeg blev sat igang og der stadig ikke skete noget var min verden virkelig ved at gå under

1 hel uge på svangre før igangsættelsen og 1 hel uge efter fødslen på barselsgangen gjore det bestem heller ikke bedre. at være spærret inde på den måder er bestem ikke sjovt.

Ang dine bækken smerter kan jeg kun trøste dig med de forsvinder igen efter fødslen, for det meste jeg selv kæmper stadig meget med mit bækken, men hvad også en meget slem bækkenløsning.

alt hvad der kan krydses for der snart kommer en lille baby til dig også.

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Det var vist også meget fint, at min svigerinde er kæresten søster, så det var ikke mig der skulle snakke med hende den dag, puha. Men kunne også mærke at jeg blev mere og mere sur på dem der fødte før tid og kan love dig for, at jeg faktisk også var irreteret på dig til sidst - hvis du blev sat igang før mig, så flækkede jeg en kriger, nøj. Men i dag under jeg dig, at du skulle igennem alt det og så alligevel sidde her i dag og tænkte "bliver det nogensinde til noget?".

Jeg har altså endnu ikke savnet den sidste tid og tvivler på det sker. Det eneste jeg savner er, at ligge på siden og sove, har en pige der SKAL sove på sin mors brystkasse... Kunne ellers i mandags endelig samle bene efter føselen, men nej, hun vil hverken sove ved far eller i liften om natten... Så jeg forstår endnu ikke det der "nyd det, for du vil savne det" halløj.

Hehe Jeg var ved at få et mentalt flip da dig, Mette og Dorthe lige fødte op af hinanden! Især fordi det lige er jer tre som jeg har fulgt meget tæt. Synes det var så snyd, selvom jeg ikke en gang havde nået terminen endnu! Tror også det var sådan lidt en fornemmelse af at føle sig udenfor, fordi nu havde i allesammen jeres små bebser, og så sidder man bare stadig her med mave og selvmedlidenhed

Puha, det må være hårdt! Jeg har slet ikke tænkt på hvordan det må være, for jeg kan overhovedet ikke sove på ryggen. Hun er da en stædig lille dame, den lille Anastasia! Og der er vel næsten ikke så meget at gøre ved det, hvis hun absolut VIL sove der  

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Sanne og Nicklas skriver:

Først så får du lige en kæmpe

Og iih hvor føler jeg bare med dig var også ved at gå til for 14 dag siden og da dagen endelig kom 41 + 1 og jeg blev sat igang og der stadig ikke skete noget var min verden virkelig ved at gå under

1 hel uge på svangre før igangsættelsen og 1 hel uge efter fødslen på barselsgangen gjore det bestem heller ikke bedre. at være spærret inde på den måder er bestem ikke sjovt.

Ang dine bækken smerter kan jeg kun trøste dig med de forsvinder igen efter fødslen, for det meste jeg selv kæmper stadig meget med mit bækken, men hvad også en meget slem bækkenløsning.

alt hvad der kan krydses for der snart kommer en lille baby til dig også.

Tusind tak for dit svar og forståelse, det hjælper meget faktisk. Jeg var så nervøs for folk ville sige, at jeg bare skulle tage mig sammen, så det er rigtig dejligt, at folk selv har været der og på den måde kan komme med lidt opmuntring!

Men det lyder godt nok også som et vildt hårdt forløb du har været igennem. Håber snart dit bækken arter sig igen! 

Anmeld

8. oktober 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Lige præcis! Og det er egentlig lidt provokerende, fordi det føles som om at folk gør sig til dommer over ens følelser. Og tit tror jeg, at folk glemmer hvordan det var, når deres egen graviditet kommer på afstand. Jeg lover mig selv aldrig at glemme det - Og du ved du altid bare kan brokke dig til mig

Årh det ville jeg dø for! Men.. Jeg ved bare ikke om det er så sundt, fordi min slimprop den er gået fuldstændig over de sidste dage, med en ordentlig klump i dag (seriøst klamt!) - Og så er der jo det der med bakterier og sådan  

Ja, det er faktisk.. Jeg er i hvert fald pisse træt af, at andre bestemmer hvordan jeg må have det. Og især træt af alle de dumme klichéer med, at man skal nyde det, man kommer til at savne det.. Bla bla! Jeg gør altså ikke..Nå BROK fra min side hehe.

Åh nej - det er da også rigtigt! Ej, det må du undskylde, det tænkte jeg slet ikke over. Men hvad så med en at tage en bus ind til byen og drikke en dejlig stor cola, eller noget? Så får du gået lidt - men behøver ikke gå i mere end 5 min Men får alligevel oplevet lidt, og får noget frisk luft

Anmeld

8. oktober 2011

Happiness

Nøj hvor jeg føler med dig! Kan selv huske hvor surt det var! Da jeg stod med en dato til igangsættelse braste hele min verden sammen! Jeg følte mig uduelig som kvinde at jeg "ikke engang" kunne gå i gang af mig selv Men jeg nåede lige netop at gå i gang selv og han kom dagen før jeg ville være sat igang (41+6), men selvf'ølgelig er man ikke uduelig! Tror bare man er nede i så et sort hul, at man ikke kan se noget som helst positivt! Jeg TUEDE flere aftner i træk! Fordi jeg synes det var så uretfærdigt! (Og fik vidst snerret pææænt meget af kæresten)

Så sikke noget l*** og r** at du ikke har født endnu! Det er bare ikke rimeligt at nogle føder før tid, når andre skal gå og vente i uendelighed!

Jeg sender en kæmpe masse vestøv i håb om du har din prinsesse i armene inden weekenden er omme! For det har du fortjent! Og du må gerne bande og svoovle over dem der overhaler indenom! Nøj hvor kan man blive drøn hamrende misundelig!

Så hermed et kæmpe medfølende knus og alt det vestøv mine lunger kan puste afsted!

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Ja, det er faktisk.. Jeg er i hvert fald pisse træt af, at andre bestemmer hvordan jeg må have det. Og især træt af alle de dumme klichéer med, at man skal nyde det, man kommer til at savne det.. Bla bla! Jeg gør altså ikke..Nå BROK fra min side hehe.

Åh nej - det er da også rigtigt! Ej, det må du undskylde, det tænkte jeg slet ikke over. Men hvad så med en at tage en bus ind til byen og drikke en dejlig stor cola, eller noget? Så får du gået lidt - men behøver ikke gå i mere end 5 min Men får alligevel oplevet lidt, og får noget frisk luft

Brok dig endeliG! Det er godt med ligesindede  Jeg har seriøst også været SÅ tæt på at pande folk, hver gang de kommer med klichéer. Og jeg ved da godt, at det er venligt ment, men fandme nej  om jeg skal nyyyyyde den her tid  (beklager den uhøflige smiley, men det er virkelig sådan jeg har det med det! Hehe )

Det var også en god idé. Men jeg er bare SÅDAN en tryghedsnarkoman, og netop fordi jeg er så langt henne nu tænker jeg, at der er større og større chancer for vandet pludselig siger plask, og så tør jeg ikke helt  Men nu holder vi hjemmedate i aften. Fordi det er syyynd for mig Vi skal have flæskesteg, kartofler, brun sauce, ribsgele, rødkål og franske kartofler - JULEAFTEN 

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Nøj hvor jeg føler med dig! Kan selv huske hvor surt det var! Da jeg stod med en dato til igangsættelse braste hele min verden sammen! Jeg følte mig uduelig som kvinde at jeg "ikke engang" kunne gå i gang af mig selv Men jeg nåede lige netop at gå i gang selv og han kom dagen før jeg ville være sat igang (41+6), men selvf'ølgelig er man ikke uduelig! Tror bare man er nede i så et sort hul, at man ikke kan se noget som helst positivt! Jeg TUEDE flere aftner i træk! Fordi jeg synes det var så uretfærdigt! (Og fik vidst snerret pææænt meget af kæresten)

Så sikke noget l*** og r** at du ikke har født endnu! Det er bare ikke rimeligt at nogle føder før tid, når andre skal gå og vente i uendelighed!

Jeg sender en kæmpe masse vestøv i håb om du har din prinsesse i armene inden weekenden er omme! For det har du fortjent! Og du må gerne bande og svoovle over dem der overhaler indenom! Nøj hvor kan man blive drøn hamrende misundelig!

Så hermed et kæmpe medfølende knus og alt det vestøv mine lunger kan puste afsted!

Tuuuusind tak for medfølelsen. Jeg begynder snart at flæbe over hvor søde i allesammen er  Men det er nemlig bare SÅ svært at styre følelserne. Det er vildt synd for mændene. Jeg kom til at flippe på ham i aftes  Jeg sagde "av av av", fordi bette sparkede til min blære, og så spurgte han ivrigt, om jeg havde veer. Total i orden spørgsmål, men jeg blev SÅ gal, for det var bare lige det forkerte at spørge min anti-fødselskrop om, så han fik lige en lang svada. Han blev vildt ked af dte og lidt sur, så han gav mig bare et hurtigt godnatkys, og da jeg spurgte om ikke han ville putte ved siden af mig (han gik ikke i seng endnu) sagde han, at det ville han ikke efter dén svada. Og så gik han. FULDstændig berettiget! Men jeg begyndte jo at flæbe som en stukket gris, og så kom han ind og trøstede mig og holdt om mig og lyttede til alt mit: "Jamen det er også bare fordi alle de andre føøøøder", imens tårerne stod ud af øjnene og snottet ud af næsen. Haha. ØMT! Godt han er sådan en god mand, altså. 

Håber hun kommer ud en gang i morgen. det er en god dato! - Og tak igen 

Anmeld

8. oktober 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Brok dig endeliG! Det er godt med ligesindede  Jeg har seriøst også været SÅ tæt på at pande folk, hver gang de kommer med klichéer. Og jeg ved da godt, at det er venligt ment, men fandme nej  om jeg skal nyyyyyde den her tid  (beklager den uhøflige smiley, men det er virkelig sådan jeg har det med det! Hehe )

Det var også en god idé. Men jeg er bare SÅDAN en tryghedsnarkoman, og netop fordi jeg er så langt henne nu tænker jeg, at der er større og større chancer for vandet pludselig siger plask, og så tør jeg ikke helt  Men nu holder vi hjemmedate i aften. Fordi det er syyynd for mig Vi skal have flæskesteg, kartofler, brun sauce, ribsgele, rødkål og franske kartofler - JULEAFTEN 

Haha - synes smiley'en er helt på sin plads Ja, de er ment på den bedst tænkelige måde.. Men det er bare ikke altid de skal siges!

Mums! Jeg er syg, så her står den på suppe.. Ikke så spændende, som oppe hos jer! Håber i får en rigtig dejlig aften

Hvis du tør, så prøv evt. med et stort bind - det burde kunne tage lidt af det i hvert fald. Men ellers så bliv i hjemme og hyg jer i morgen også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.