Madam Blå skriver:
Ja, det er faktisk.. Jeg er i hvert fald pisse træt af, at andre bestemmer hvordan jeg må have det. Og især træt af alle de dumme klichéer med, at man skal nyde det, man kommer til at savne det.. Bla bla! Jeg gør altså ikke..Nå BROK fra min side
hehe.
Åh nej - det er da også rigtigt! Ej, det må du undskylde, det tænkte jeg slet ikke over. Men hvad så med en at tage en bus ind til byen og drikke en dejlig stor cola, eller noget? Så får du gået lidt - men behøver ikke gå i mere end 5 min
Men får alligevel oplevet lidt, og får noget frisk luft 
Brok dig endeliG! Det er godt med ligesindede
Jeg har seriøst også været SÅ tæt på at pande folk, hver gang de kommer med klichéer. Og jeg ved da godt, at det er venligt ment, men fandme nej om jeg skal nyyyyyde den her tid
(beklager den uhøflige smiley, men det er virkelig sådan jeg har det med det! Hehe
)
Det var også en god idé. Men jeg er bare SÅDAN en tryghedsnarkoman, og netop fordi jeg er så langt henne nu tænker jeg, at der er større og større chancer for vandet pludselig siger plask, og så tør jeg ikke helt
Men nu holder vi hjemmedate i aften. Fordi det er syyynd for mig
Vi skal have flæskesteg, kartofler, brun sauce, ribsgele, rødkål og franske kartofler - JULEAFTEN 
Anmeld