Helt kørt ned! :( - Langt, men trænger til opmuntring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

KÆMPE Kram herfra...

kan sagtens følge dig med dine tanker... jeg havde ingen graviditetsgener men der var heller ikke mere at lave for mig.. og manden var bare superbeskyttende så han lavede alt herhjemme det sidste stykke tid...

Jeg ringede mandag netop fordi der heller ikke skete noget som helst... fik en tid til onsdag til strimmel og snak om igangsættelse...

endte med at gå i fødsel mandag aften/nat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Hehe Jeg var ved at få et mentalt flip da dig, Mette og Dorthe lige fødte op af hinanden! Især fordi det lige er jer tre som jeg har fulgt meget tæt. Synes det var så snyd, selvom jeg ikke en gang havde nået terminen endnu! Tror også det var sådan lidt en fornemmelse af at føle sig udenfor, fordi nu havde i allesammen jeres små bebser, og så sidder man bare stadig her med mave og selvmedlidenhed

Puha, det må være hårdt! Jeg har slet ikke tænkt på hvordan det må være, for jeg kan overhovedet ikke sove på ryggen. Hun er da en stædig lille dame, den lille Anastasia! Og der er vel næsten ikke så meget at gøre ved det, hvis hun absolut VIL sove der  

Hehe.Det kan jeg nu godt forstå du blev og er for den sags skyld, men vi 4 må jo finde en dag, hvor vi kan vise hinandens unger frem, evt også tage Maalene med, vi bor jo trods alt i en 90 graders vinkel fra hinanden

Man vender sig ufatteligt nok til det, jeg sover nomalt bedst på siden. Men hun er sin mors datter, ingen tvivl, hun har mange af de samme væremåde og minik, men kan kun finde hendes far i udseendet, intet er mig.

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Haha - synes smiley'en er helt på sin plads Ja, de er ment på den bedst tænkelige måde.. Men det er bare ikke altid de skal siges!

Mums! Jeg er syg, så her står den på suppe.. Ikke så spændende, som oppe hos jer! Håber i får en rigtig dejlig aften

Hvis du tør, så prøv evt. med et stort bind - det burde kunne tage lidt af det i hvert fald. Men ellers så bliv i hjemme og hyg jer i morgen også

I må få god mad en anden dag så - Og god bedring forresten, det er da ikke rart med sygdom! 

Det var heller ikke en dårlig idé. I hvert fald skal jeg finde på NOGET! Seriøst, jeg har tænkt meget på dig de sidste dage. Med at du ikke kan noget - Synes faktisk man får ubeskriveligt ondt i kroppen af at sidde/ligge hele tiden! 

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Wampires skriver:

KÆMPE Kram herfra...

kan sagtens følge dig med dine tanker... jeg havde ingen graviditetsgener men der var heller ikke mere at lave for mig.. og manden var bare superbeskyttende så han lavede alt herhjemme det sidste stykke tid...

Jeg ringede mandag netop fordi der heller ikke skete noget som helst... fik en tid til onsdag til strimmel og snak om igangsættelse...

endte med at gå i fødsel mandag aften/nat...

Tusind tak for svar! Det er ret skægt der er så mange der går i fødsel lige når de aftaler tid til igangsættelse. Det er en skam så at jeg ikke kan få tiden i god tid, men først dagen før. Hehe  

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Hehe.Det kan jeg nu godt forstå du blev og er for den sags skyld, men vi 4 må jo finde en dag, hvor vi kan vise hinandens unger frem, evt også tage Maalene med, vi bor jo trods alt i en 90 graders vinkel fra hinanden

Man vender sig ufatteligt nok til det, jeg sover nomalt bedst på siden. Men hun er sin mors datter, ingen tvivl, hun har mange af de samme væremåde og minik, men kan kun finde hendes far i udseendet, intet er mig.

Det skal vi! Det kunne være VILDT hyggeligt, jeg er i hvert fald game. Kan være jeg kan låne bil, så jeg ikke skal rode med tog eller bus  

Hvor er det sødt! Mors pige Men jeg kan fortælle dig (ja, nu bliver det lidt nørdet, sorry ) at evolutionspsykologien siger, at spædbørn næsten altid ligner deres fædre i starten. Det er naturens smarte måde at redde mændene på - For før i tiden (altså waaaaay back) kunne de aldrig være sikre på, at barnet faktisk var deres, og så var det vigtigt de kunne se det på barnets udseende, så de ikke investerede unødvendige resourcer i et barn, som ikke var genetisk deres jeg er ikke i tvivl om, ud fra 3D at vores ligner Lars helt vildt og ikke mig  

Anmeld

8. oktober 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Det skal vi! Det kunne være VILDT hyggeligt, jeg er i hvert fald game. Kan være jeg kan låne bil, så jeg ikke skal rode med tog eller bus  

Hvor er det sødt! Mors pige Men jeg kan fortælle dig (ja, nu bliver det lidt nørdet, sorry ) at evolutionspsykologien siger, at spædbørn næsten altid ligner deres fædre i starten. Det er naturens smarte måde at redde mændene på - For før i tiden (altså waaaaay back) kunne de aldrig være sikre på, at barnet faktisk var deres, og så var det vigtigt de kunne se det på barnets udseende, så de ikke investerede unødvendige resourcer i et barn, som ikke var genetisk deres jeg er ikke i tvivl om, ud fra 3D at vores ligner Lars helt vildt og ikke mig  

Problemer er lidt, at du bor centralt, så det er mig der skal bøvle mest (intet kørekort)... Desunde er Århus nok lidt feder at mødes i end hvor ellers vi lige kunne finde på at mødes.

Men hårfarve/grænse, øjenfarve, "hul" i hagen og læber skrifter vel ikke bare lige?

Anmeld

8. oktober 2011

Mauser.

Håber snart at der sker noget, ve støv til dig ihvertfald ********
Forstår godt at du ikke syntes det er særlig sjovt mere.

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Problemer er lidt, at du bor centralt, så det er mig der skal bøvle mest (intet kørekort)... Desunde er Århus nok lidt feder at mødes i end hvor ellers vi lige kunne finde på at mødes.

Men hårfarve/grænse, øjenfarve, "hul" i hagen og læber skrifter vel ikke bare lige?

Altså jeg ville ikke have noget i mod at køre hen til en af jer andre, hvis det passede alle Kan godt lide at køre bil Kan dog ikke tage nogen med eller hente eller noget, for der er kun 3 sæder i min mors bil (varevogn), så der ville ikke være plads til 2 piger og 2 barnesæder Men hvis vi alligevel "bare" skal hyggesnakke og sådan behøver det jo ikke være i en storby, hvis det nu bare er hjemme hos en af os?

Med tiden vil mange af de ting være knap så tydeligt, og der vil træde andre ting frem, som eksempelvis ligner moderen mere Hvis du også tænker på, om dit eget udseende har ændret sig med alderen. Der sker fx meget i puberteten. Da jeg var de 12 år, så min næse fx MEGA stor ud i forhold til resten af mit ansigt, men det har udartet sig med årene. Sådan er der mange små træk, som ændrer sig med tiden. Men der vil også altid være ting, der er de samme. Jeg har fx min fars øjenbryn og megastore tykke hår, og sådan vil det nok altid være  

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Håber snart at der sker noget, ve støv til dig ihvertfald ********
Forstår godt at du ikke syntes det er særlig sjovt mere.

Tak søde 

Anmeld

8. oktober 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Altså jeg ville ikke have noget i mod at køre hen til en af jer andre, hvis det passede alle Kan godt lide at køre bil Kan dog ikke tage nogen med eller hente eller noget, for der er kun 3 sæder i min mors bil (varevogn), så der ville ikke være plads til 2 piger og 2 barnesæder Men hvis vi alligevel "bare" skal hyggesnakke og sådan behøver det jo ikke være i en storby, hvis det nu bare er hjemme hos en af os?

Med tiden vil mange af de ting være knap så tydeligt, og der vil træde andre ting frem, som eksempelvis ligner moderen mere Hvis du også tænker på, om dit eget udseende har ændret sig med alderen. Der sker fx meget i puberteten. Da jeg var de 12 år, så min næse fx MEGA stor ud i forhold til resten af mit ansigt, men det har udartet sig med årene. Sådan er der mange små træk, som ændrer sig med tiden. Men der vil også altid være ting, der er de samme. Jeg har fx min fars øjenbryn og megastore tykke hår, og sådan vil det nok altid være  

Jamen i må da gerne komme herned, men nu er jeg den der bor sydligst af os alle, dog kun 300 meter fra banegården, meeen nok lidt for langt for mette med tog Men vi må lige skrive med de andre om det også

Tror mere på de andre ting, såsom næse og øre ændre så merkant, men ja det ændre sig nok. Men jeg har ikke ændret særlig meget udseende i rigtig mange år, alle genkender mig, selvom det er 10 siden de sidst så mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.