Kofoed. skriver:
Problemer er lidt, at du bor centralt, så det er mig der skal bøvle mest (intet kørekort)... Desunde er Århus nok lidt feder at mødes i end hvor ellers vi lige kunne finde på at mødes.
Men hårfarve/grænse, øjenfarve, "hul" i hagen og læber skrifter vel ikke bare lige?
Altså jeg ville ikke have noget i mod at køre hen til en af jer andre, hvis det passede alle
Kan godt lide at køre bil
Kan dog ikke tage nogen med eller hente eller noget, for der er kun 3 sæder i min mors bil (varevogn), så der ville ikke være plads til 2 piger og 2 barnesæder
Men hvis vi alligevel "bare" skal hyggesnakke og sådan behøver det jo ikke være i en storby, hvis det nu bare er hjemme hos en af os?
Med tiden vil mange af de ting være knap så tydeligt, og der vil træde andre ting frem, som eksempelvis ligner moderen mere
Hvis du også tænker på, om dit eget udseende har ændret sig med alderen. Der sker fx meget i puberteten. Da jeg var de 12 år, så min næse fx MEGA stor ud i forhold til resten af mit ansigt, men det har udartet sig med årene. Sådan er der mange små træk, som ændrer sig med tiden. Men der vil også altid være ting, der er de samme. Jeg har fx min fars øjenbryn og megastore tykke hår, og sådan vil det nok altid være
Anmeld